Gå til innhold

AoC: Early access er begrenset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste just på forumet til FunCom at Early access er begrenset. At folk som fremdeles har kjøpt denne keyen fremdeles ikke vil få spilt før 23 mai..Jeg selv har lasta ned AoC og patcha det som det står jeg må gjøre. Håper jeg kan få begynt tidligere.

Trykker på play, men ingenting skjer...trodde man kunne spille alene til man nådde lvl 20 ?

NB:

Altfor mange kommer til å spille som barbarian ..

23,9 gb brukt, tungt spill ass!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Leste just på forumet til FunCom at Early access er begrenset. At folk som fremdeles har kjøpt denne keyen fremdeles ikke vil få spilt før 23 mai..Jeg selv har lasta ned AoC og patcha det som det står jeg må gjøre. Håper jeg kan få begynt tidligere.

Trykker på play, men ingenting skjer...trodde man kunne spille alene til man nådde lvl 20 ?

NB:

Altfor mange kommer til å spille som barbarian ..

23,9 gb brukt, tungt spill ass!

Har du lest https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=952408 ?

Uansett. Du vet om du er med, det står på profilen din på register.ageofconan.com.

Og det fungerer ikke å spille fordi serverne ikke er åpne før 17mai, 19.00 norsk tid.

Skrevet

Jeg skal nå ikke spille som barbar, tror jeg skal ta necromancer.

Det med at ingen ting skjer er kanskje for at du må restarte pcen eller kjøre simpleconfig som ligger i AoC mappa.

Selv så får jeg ikke spillet til å starte med DX10 :(

Gjest medlem-105082
Skrevet
1. Ja EA er begrenset

2. Man må ha betalt for det

3. Man kan ikke spille nå. Servere går ikke live før 00.01 17.mai

17. Mai klokken 19:00!

IGJEN! ( :) )

Skrevet

Har betalt ja for CD-en som jeg får av WoG og for å subscribe eller noe.

Poenge mitt av at jeg syntes det var rart at jeg ikke kan få spilt enspiller shiten uansett liksom.

Vet det meste, at serveren åpner her i norge 17. mai(coincidence?)..

Som en kamerat sa i klassen "Jepp, da er 17. mai avlyst" :p

Skrevet
Har betalt ja for CD-en som jeg får av WoG og for å subscribe eller noe.

Poenge mitt av at jeg syntes det var rart at jeg ikke kan få spilt enspiller shiten uansett liksom.

Vet det meste, at serveren åpner her i norge 17. mai(coincidence?)..

Som en kamerat sa i klassen "Jepp, da er 17. mai avlyst" :p

Da tipper jeg du ikke har early access hvis du ikke har registrert preorderkey og betalt 5€ EKSTRA for early access. Singleplayerdelen foregår online, selvom den er singleplayer, som fortalt i posten over.

Skrevet
For min del nekter Funcom å motta mine 5 euro, og gidd heller ikkje svare på mail. Og eg har prøvd siden 9 mai no

Hvis du har registrert og det står at du har early access, men de nekter å ta pengene. Velg "PayByCash" og bruk moneybookers. Da går det.

Skrevet

Vel jeg har betalt de 5 ekstra euroene og jeg har early access, killer rhino og inventory belt eller noe. Antar bare at jeg kan spille den 17ende da :)

Skrevet
For min del nekter Funcom å motta mine 5 euro, og gidd heller ikkje svare på mail. Og eg har prøvd siden 9 mai no

Hvis du har registrert og det står at du har early access, men de nekter å ta pengene. Velg "PayByCash" og bruk moneybookers. Da går det.

Moneybookers funket ikke..Noen av de andre et bra valg som går raskt?

Skrevet

TAKK TAKK!! Endelig fikk eg det te!! Selv om eg har fått sikkart 10 mail fra paycrap og alt, og 50 spen overført fra konto te moneybookers :p men fikk betalt fra korte mitt fra den siden ! Takk !!!

Skrevet

Ble utrolig skuffet, trodde alle som hadde forhåndsbestilt og fått en key at de hadde mulighet å spille den 17 mai og ikke at det var begrenset antal folk som hadde mulighet til det... Så jeg må vente til den 23 mai (eller whatever date det er)...

Skrevet

Zeuz, du er nok ikke den eneste som ble skuffet. Som sagt, dette er et uheldig problem blandt noen av forhandlerne som ikke har fått med seg at det var et begrenset antall.

Skrevet

Men øy, jeg har jo pre-ordra og betalt og alt, registrert meg og lasta ned AoC og installert det og slikt...må jeg vente til 23 mai uansett?

Skrevet

Nei, du har jo selv sagt at du har fått early access.

For å dobbelsjekke; gå inn på https://register.ageofconan.com/account -> logg inn -> hvis dette står når du logger inn så er du med;

Welcome to the Age of Conan Early Access Program!

You've chosen to be among the select few who can venture into Hyboria to carve out your destiny and establish your name before the masses arrive.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...