Gå til innhold

Lenovo ThinkVision L220x Wide, erfaringer og meninger?


jarre

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Etter x^3 år skal jeg bytte ut min trofaste 17" CRT skjerm med en LCD skjerm. Bruken min er CAD (ja, jeg holdt ut på en 17”… ikke spør meg hvordan), bilderedigering og generell arbeid på PC-en. Det blir lite tid til spill.

 

Har sett gjennom prisguiden her på HW og utenlandske nettsteder, skjermen som jeg har falt for er Lenovo ThinkVision L220x Wide.

 

Oppløsningen på den er interessant med tanke på 22”, 1080p over DVI-D, den har gode fysiske innstillinger samt kan roteres mellom landskap og portrett noe som genialt med tanke på bilderedigering.

 

Det eneste som mangler er en HDMI inngang og 1 til 1 piksel mapping. Slikt jeg ser på mine behov, vil jeg ikke få bruk for HDMI (ingen PS3, Wii eller Xbox) og jeg overlever at bilde blir litt mindre enn skjerm bilde.

 

Har lest de fleste (de få som er) anmeldesene om denne skjermen. Bilde er bra siden det er en IPS, mulig litt over mettet rød, men det var det eneste også.

 

Er det noen som har noen erfaringer med denne skjermen eller andre forslag i samme prisklasse og kvalitet?

 

 

Med vennlig hilsen

 

 

Jarre

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...