Gå til innhold

AoC: Female eller male character?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Female så du har noe pent å se på imens du spiller :p

Jeg syns liksom det er kjekkere å se på andre enn meg selv når jeg spiller, jeg. Så dermed håper jeg det blir noen staute karer å se på også.

Skrevet

Vipper mellom å spille en male HoX og en female HoX. Klassen kan jo til en viss grad spilles troverdig av begge kjønnene.

Skrevet
Mr. Lee har rett :thumbup:

Jeg sier på ingen måte at dette er fakta...det er bare det jeg har observert:) Vet om mange gutter som spiller wow(i guildet)som er 13-16 og ingen av dem spiller female chars.

Men dette er bare mine egne observasjoner....og jeg prøver bare å anntyde en mulig sammenheng.

Jeg spillte wow når jeg var 14/15 år, da spillte jeg Female UD priest & Female Gnome Warrior. Raidet End-game med priesten, men gidde meg på lvl 54 med warrioren, da kom TBC..

Men som du sa, det var bare det du hadde observert ;)

Det finnes alltdi noen som skal poste for å være untaket som bekrefter... ;)

Skrevet

Noen sier den er "OMGSUPERMONGOAVANSERTLOLOLWUTFTW" mens andre er heller "den er oppskrytt. Du kan endre litt her og litt der."

Jeg håper på nr.1 tho . >_>

Skrevet

Eg har faktisk aldri tenkt meg så grådig om når da gjelde da her. Men når eg først gjer da. Så trur eg at eg velger kjønn etter kva som eg synes "passer" best. Rett og slett pga at eg liker å spille en "kul/tøff" character, uansett om det er snakk om single eller multiplayer. Den siste characteren eg spilte var Nico, frå gta. Dritkul fyr :D

Av andre kule/tøffe charaters eg har spilt kan eg nevne, Snake, Samus, Link, Lara Croft, Epos (Male warrior is wow), Mest (Female shaman is wow). Selfølgelig, eg kan ikke heilt sammenligne mine egne oppfunnede characters med dei "proffe" men, det er det eg synes er noe av det fine med MMORPGs, du kan finne på dine egne "helter". :)

Dette kan jo virke som roleplaying. Men eg vil heller kalle det passivt-roleplaying. For når det gjelder å "roleplaye" ingame, er det noko eg aldri har gjort og neppe kommer til å gjere. Eg er meir ein konkurranse fokusert spiller, spesielt i MMORPGs. Men eg synest alikevel at eit spill bør ha en "helt". Male eller female, bryr meg lite, så lenge helten er tøff/kul/passende. Ein karater som følger deg igjennom historien, en som fremmer de gode historiene innad spillet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...