Gå til innhold

AoC, bots og gullsalg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det virker som gullsalg i AoC er noe som kan bli minst like vanlig som i andre mmorpg spill, siden gull er viktig og siden man kan gi gull og ting til andre spillere, både via mail-system og direkte i trades.

Men når jeg tenker på gull-boter, så skulle jeg tro at disse vil bli mye mindre effektive i AoC pga kampsystemet. Det er jo ikke noe poeng i å ha forhåndsprogrammerte ting man gjør, for mobsene forsvarer seg jo helt random, og angrepene blir jo rimelig ubrukelig om man angriper en side der en mob forsvarer seg. Men kanskje dette er annerledes dersom man har en caster-bot?

Noen som vet om Funcom har gjort noe aktivt for å forhindre den elendigheten som foregår i wow, med konstant spamming på alle kanaler og boter som er overalt, men som gm's er for opptatte til å gjøre noe med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet at det er ganske begrenset mulighet for addons, som sikkert ikke gjør det lettere for hackere å bruke bots i spillet.

Gull vil det nok dessverre alltid være marked for, selv om det ikke er bot's som holder det gående.

Skrevet

Gjeste/prøve-kontoer er jo et sårbart område, har flere ganger undret meg over hvorfor de ikke bare disabler chat på trial-kontoer i wow, eller i det minste gjør det umulig å chatte før man når et visst level. I det minste er det ikke mulig å løpe rett til en storby i AoC og spammme villt der.

Skrevet

jeg ville nok ikke forthasta meg til å si at det blir like ille som i WoW, det er helt hinsides ille der, så mange ganger være en resten av sjangeren til sammen, og det er ikke kødd en gang.

i løpet av de siste 10 månedene med Lotro har jeg fått 2 gull selger brev i posten, i løpet av 6 måneder med Everquest 2 har jeg til gode å fortsatt se en gull selger add.

Vanguard automatisk filtrerte det bort, og på 3 måneder tror jeg at jeg så kanskje 3 meldinger i uka om at det hadde blitt "blokka"

greit nok ingen av dem er like commerse som WoW (en bra ting etter min mening).

men gull selging har vært i mmos siden tidenes morgen, du blir ikke kvit det, utviklerne kjemper en tapt sak der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...