Gå til innhold

AoC: Hvor betaler jeg får de dagene jeg får spille før andre?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke det jeg mener WyZarD.. De som forhåndsbestiller for begynne 3 dager før de andre, ved å laste ned en klient og betale rundt 40kr for 10dager med spilling....

 

Jeg har registrert kortet mitt innpå der, og når det står "Purchase Early Access" så står det bare at kontoen min er oppgradert til maks.... :/

Lenke til kommentar
Det er ikke det jeg mener WyZarD.. De som forhåndsbestiller for begynne 3 dager før de andre, ved å laste ned en klient og betale rundt 40kr for 10dager med spilling....

 

Jeg har registrert kortet mitt innpå der, og når det står "Purchase Early Access" så står det bare at kontoen min er oppgradert til maks.... :/

 

Du får bare vente i noen minutter så blir kontosiden din oppdatert, samme skjedde med meg..

 

liten rettelse; vi får starte seks dager før de andre. 17.mai -> 23.mai

Lenke til kommentar
liten rettelse; vi får starte seks dager før de andre. 17.mai -> 23.mai

 

Rettelse: Vi får spille seks dager før europeisk slippdato ;)

 

Er det fordi vi er norsk? =D

 

BTW, var på account tingen der og det stod ingen på pending, denied eller approved... så eh :/

Lenke til kommentar
liten rettelse; vi får starte seks dager før de andre. 17.mai -> 23.mai

 

Rettelse: Vi får spille seks dager før europeisk slippdato ;)

 

Er det fordi vi er norsk? =D

 

BTW, var på account tingen der og det stod ingen på pending, denied eller approved... så eh :/

 

Nope alle som har forhåndsbestilt får spille fra 17, eller alle som rakk å registerere seg og betale for forhåndsspillinga ble utsolgt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...