Gå til innhold

AoC: Forhåndsspilling av AoC utsolgt

Anbefalte innlegg

Skrevet
Er jo vitterlig han (og du?) som ikke kan lese siden over hallparten av forhandlere lovde oss early access. Om du kjøper en bil fra en forhandler (siden noen nevnte biler tidligere) så forventer du vel at det forhandleren forteller om bilen er sant? Og at du skal slippe å kontakte fabrikken for å forsikre deg om at du faktisk kjøper det forhandleren sier han selger?

Å måtte sjekke hjemmesiden til et spill kontinuerlig skal aldri bli et must for å få det man kjøper. Det funker bare ikke.

Hva forhandlere kødder med og ikke kødder med er ikke funcom sin feil.

Hvorfor har meste parten av forhandlerne fått med seg at det er limited access? mens noen kjører videre?

jaja, men nå er den iallefall åpen igjen. Registrerer du ikke nå, så skiter du på leggen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Håper virkelig ikke serverne tryner nå da fordi de slipper inn for mange. Da blir whininga enda større :p

Dette er ca mitt tiende onlinespill og jeg har ENDA ikke opplevd at et MMO har gått på lufta feilfritt , så det blir ca ørten serverkrasjer det første døgnet . Logg faen ikke av når du skal på dass osv , loginserver er den første som ryker erfaringsmessig ;)

Skrevet (endret)
Er jo vitterlig han (og du?) som ikke kan lese siden over hallparten av forhandlere lovde oss early access. Om du kjøper en bil fra en forhandler (siden noen nevnte biler tidligere) så forventer du vel at det forhandleren forteller om bilen er sant? Og at du skal slippe å kontakte fabrikken for å forsikre deg om at du faktisk kjøper det forhandleren sier han selger?

Å måtte sjekke hjemmesiden til et spill kontinuerlig skal aldri bli et must for å få det man kjøper. Det funker bare ikke.

Tydeligvis så leste og forstod jeg følgende:

http://forums.ageofconan.com/showthread.php?t=81753

Registration for customers with pre-order keys has now opened on http://register.ageofconan.com. Registering with a valid pre-order key (such as the Rhino or Mammoth key) is the unique way to be eligible to purchase Early Access for 5€/5$. This fee includes 10 days of game-time as well as the digital download of the client. Hurry though, because the Early Access is only available while supply lasts!

Break it down: Du kjøpt ikke early access når du bestilte spillet. Du bestilte sjansen til dette. Early access kjøper du når du registrere kontoen for 50 små ekstra.

Så jeg fatter ikke hva folk griner etter når de i dag sier at early access er solgt ut.

Btw må kommentere denne:

Om du kjøper en bil fra en forhandler (siden noen nevnte biler tidligere) så forventer du vel at det forhandleren forteller om bilen er sant? Og at du skal slippe å kontakte fabrikken for å forsikre deg om at du faktisk kjøper det forhandleren sier han selger?

Denne analogien holder ikke på greip. Om jeg eier en bedrift som selger Windows, så kan ikke jeg skrive på produkt siden at alle som bestiller Windows nå får hundre spenn fra Microsoft, for så å henvise kundene mine til Microsoft når de finner ut at dette er løgn. Funcom forholder seg til den informasjon DE gir ut (LES: http://forums.ageofconan.com/showthread.php?t=81753), ikke hva diverse retailers gir ut. Skjerp deg.

Endret av jvik
Skrevet

Herregud bare glem det. Dere som whiner over whiners gidder jo ikke lese postene mine engang så. Poenget blir liksom borte i å kommentere mer da.

Skrevet (endret)

Elkjøp skylder på Funcom. Jeg fikk dette brevet fra de nå nettopp:

Kjære kunde,

Funcom har nå stengt muligheten for å kunne forhåndsspille fra 17. Mai.

Dersom du ikke har registrert din forhåndsbestillingnøkkel hos Funcom, vil du dessverre ikke få tilgang.

De som har registrert og betalt 5 euro, vil få muligheten fra 17. Mai til å spille. De som ikke har gjort dette må vente til releasedatoen som er 23. Mai.

Vi beklager på det sterkeste og kan dessverre ikke gjøre noe da Funcom har gjennomført dette.

Men husk: Du får fremdeles alle de andre ekstra godene som medfølger Collectors Edition!

Mvh

Elkjøp Internett

Latterlig sto klart og tydlig på sida til funcom at det var begrenset med early access plasser.

Endret av Da_Boss
Skrevet
Så jeg fatter ikke hva folk griner etter når de i dag sier at early access er solgt ut.

Det var ikke alle som visste det var limited early access. Det er helt naturlig, når forhanleren deres, som er en link mellom kunden og produsenten, ikke har sagt det.

Folk blir da sinte, de griner ikke, fordi de føler seg lurt og at de har betalt for et produkt de ikke får. Mange forhandlere har brukt dårlig ordbruk og det er der problemene kommer fra.

Du forstår det sikkert neste gang du skal reklamere på noe.

Skrevet
Elkjøp skylder på Funcom. Jeg fikk dette brevet fra de nå nettopp:

Kjære kunde,

Funcom har nå stengt muligheten for å kunne forhåndsspille fra 17. Mai.

Dersom du ikke har registrert din forhåndsbestillingnøkkel hos Funcom, vil du dessverre ikke få tilgang.

De som har registrert og betalt 5 euro, vil få muligheten fra 17. Mai til å spille. De som ikke har gjort dette må vente til releasedatoen som er 23. Mai.

Vi beklager på det sterkeste og kan dessverre ikke gjøre noe da Funcom har gjennomført dette.

Men husk: Du får fremdeles alle de andre ekstra godene som medfølger Collectors Edition!

Mvh

Elkjøp Internett

Latterlig sto klart og tydlig på sida til funcom at det var begrenset med early access plasser.

Jeg svarte på det brevet og ba dem tenke over hva de sa ettersom Funcom faktisk har sagt hele tiden at det er en bonustjeneste med begrenset plass.

Skrevet

Selve det at jeg ikke får spilt gjør ikke meg noe egentlig, har real life shit å ordne opp i uansett. Det som plager meg er alle tullingene som kommer til å levle for harde livet 24/7 og blir laaaaangt opp i level, for å komme og ganke de som starter den 23 (etter at de har forlatt solo play da). Det blir gøy, det.

Skrevet
Dagens tips til de av dere som enda hadde lyst til å forhåndsspille AoC:

Hello everyone. We here at Funcom are extremely happy with the demand that has been for our Early Access program. That demand has been so immense, that we are now sold out!

http://forums.ageofconan.com/showthread.php?t=93019

Var litt i tvil om jeg skulle bestille nå før eksamen, men da var det kansje like så greit. ;)

Pressisering: Dette betyr mao at man kan forhåndsbestille spillet, men da kan man ikke spille det før lansering, den 23.mai.

likeglad jeg også, eksamen 19. mai. waste med nedlasting av forhåndsklienten though :)

Skrevet
Selve det at jeg ikke får spilt gjør ikke meg noe egentlig, har real life shit å ordne opp i uansett. Det som plager meg er alle tullingene som kommer til å levle for harde livet 24/7 og blir laaaaangt opp i level, for å komme og ganke de som starter den 23 (etter at de har forlatt solo play da). Det blir gøy, det.

Synes nesten synd på de som levler for harde livet så de kan drepe low levels etter den 23.

Skrevet
Btw må kommentere denne:

Om du kjøper en bil fra en forhandler (siden noen nevnte biler tidligere) så forventer du vel at det forhandleren forteller om bilen er sant? Og at du skal slippe å kontakte fabrikken for å forsikre deg om at du faktisk kjøper det forhandleren sier han selger?

Denne analogien holder ikke på greip. Om jeg eier en bedrift som selger Windows, så kan ikke jeg skrive på produkt siden at alle som bestiller Windows nå får hundre spenn fra Microsoft, for så å henvise kundene mine til Microsoft når de finner ut at dette er løgn. Funcom forholder seg til den informasjon DE gir ut (LES: http://forums.ageofconan.com/showthread.php?t=81753), ikke hva diverse retailers gir ut. Skjerp deg.

Du kan ikke skrive at de får 100kr uten at de selv har lovet det nei, men om du så hadde gjort det, så hadde jo kundene dine stolt på deg.

Akkurat som at Play.com skrev på siden sin at jeg får early access ved å kjøpe fra dem, noe som ikke var sant, men de må fortsatt stå ansvarlig for det.

På samme måte som at du dersom du hadde solgt noe og lovd kunden noe måtte stå til ansvar for det.

Men siden du ikke gidder bruke 2 sekunder på å forstå det jeg skriver, men heller velger å misforstå det med viten og vilje så er det opp til deg. Siste svaret fra meg iallefall.

Skrevet

slik vil det ALLTID være kamerat ! Jeg ble nettopp ganka med min lvl 27 Rogue i WoW av en lvl 70 alliance , og det etter 4 ÅR !!!!!!!

Det er snakk om 3 fattige dager , forhånds bestilite for alle itemsa og får spille den 20 .

Skyld dere selv at dere ikke fikk fingern ut av der solen aldri skinner før early a, gikk ut .

Gjest medlem-105082
Skrevet (endret)

Hva er vitsen med all denne klagingen? Man har hatt flere uker på seg å registrere Pre-Order keyen, sin, og det er da deres egen feil at dere drøyer den til siste sekund. Alt i verden må folk klage på. Fucom har også sagt det er begrenset plass, og da er det butikken som ikke gir nok informasjon. De vil selvfølgelig selge. Klag på butikken, ikke Funcom. Send mail eller ring butikken og klag at dere ikke fikk koden før, ikke klag på forumet. Hjelper ikke en dritt.

Endret av medlem-105082
Skrevet (endret)
slik vil det ALLTID være kamerat ! Jeg ble nettopp ganka med min lvl 27 Rogue i WoW av en lvl 70 alliance , og det etter 4 ÅR !!!!!!!

Ja, flott sammenlikning. AoC er et nytt mmorpg. Men dette faktum måtte du selvsagt ignorere. Great job.

Det er snakk om 3 fattige dager , forhånds bestilite for alle itemsa og får spille den 20 .

Skyld dere selv at dere ikke fikk fingern ut av der solen aldri skinner før early a, gikk ut .

Elkjøp mail:

"De som har registrert og betalt 5 euro, vil få muligheten fra 17. Mai til å spille. De som ikke har gjort dette må vente til releasedatoen som er 23. Mai"

6 dager mao.

Endret av WarpX
Skrevet
Man har hatt flere uker på seg å registrere Pre-Order keyen, sin,

Jeg fikk min key i dag tidlig, og hadde jammen trodd den skulle vare lengre enn ett millisekund.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...