marios33 Skrevet 13. mai 2008 Skrevet 13. mai 2008 Hei jeg og en annen holder på og lage en bane på crysis.Vi håper på at flest mulig får vite om den og håper de liker den. Det er helt fritt over hvor dere kan gå osv.. har et forum her der det står litt mer om den. http://crymod.com/thread.php?threadid=27408 Jeg er Marios2 ikke Marios333 har skrevet litt feil:P
Zaplame Skrevet 13. mai 2008 Skrevet 13. mai 2008 Dette ser jo ganske lovende ut! Keep up the good work!
marios33 Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Skrevet 14. mai 2008 Har bare holdt på med denne banen i rundt 5 dager nå men vi skal legge ut en video om ikke så lenge. skal holde dere mer oppdatert
Bark1Steinar Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 De bildene sa meg egentlig ingenting, utenom at dere vet hvordan dere plasserer ut vegetasjon, og at HDR'en burde stilles ned noen hakk:P Noe mer oversiktlig hadde vært pent.
marios33 Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Skrevet 14. mai 2008 De bildene sa meg egentlig ingenting, utenom at dere vet hvordan dere plasserer ut vegetasjon, og at HDR'en burde stilles ned noen hakk:P Noe mer oversiktlig hadde vært pent. Vi skal vise dere mer skal jo legge ut en video om ikke så lenge. Den kommer ut innen de nærmeste dagene så hold dere oppdater og ja HDR'en var veldig høy der er skrudd ned noen hakk.
marios33 Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Skrevet 24. mai 2008 Vi legger flere bilder og kanskje en video ut idag.
marios33 Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Skrevet 24. mai 2008 det er lagt ut nye bilder av banen her nå http://crymod.com/thread.php?threadid=27408 men det vi har byttet navn på banen igjen til"Welcome To The Lost Islands"
RMBB Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 Har dere stoppet opp eller? Ingen oppdateringer på en stund nå..
marios33 Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Skrevet 15. juli 2008 Har dere stoppet opp eller? Ingen oppdateringer på en stund nå.. Har ikke jobbet så mye med den i det siste. Har vært med venner osv.. då har liksom bare ikke hatt tid men det er ikke så veldig mye igjen av banen faktisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå