Gå til innhold

AoC: Trenger hjelp til betaling


Anbefalte innlegg

Nå har jeg fått feil på betalingen min 3-4 ganger.

 

Noen som kan hjelpe meg med skritt for skitt beskrivelse om hvordan jeg skal få dette til å funke? Jeg har aldri hatt problmer med å betale med kort på nette før heller.

 

Har også sendt mail til funcom men spørs om de har tid å besvare mail på denne tiden.

 

Har fått feil på betaling på både register.ageofconan.com og reg.funcom.com

 

Takker for svar som kan hjelpe meg å løse dette mysteriet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk "denied" rundt 5 ganger selv. Etter det kansellerte jeg subscription'en, og fyllte ut all informasjon på nytt, skiftet blant annet "ø" og "å" i adresse og navn til "o" og "aa". Deretter connectet jeg "payment" metoden til brukerkontoen, og reaktiverte subscrtiption'en.

 

Fikk mail med link til download klient etter rundt 10 min. :) Du kan jo prøve dette, selvom jeg ikke er 100% sikker på akkurat hva som hjalp. :p

Endret av zipp-
Lenke til kommentar
Fikk "denied" rundt 5 ganger selv. Etter det kansellerte jeg subscription'en, og fyllte ut all informasjon på nytt, skiftet blant annet "ø" og "å" i adresse og navn til "o" og "aa". Deretter connectet jeg "payment" metoden til brukerkontoen, og reaktiverte subscrtiption'en.

 

Fikk mail med link til download klient etter rundt 10 min. :) Du kan jo prøve dette, selvom jeg ikke er 100% sikker på akkurat hva som hjalp. :p

 

Gjort som du sa nå...Men ikke faen =(

Lenke til kommentar
Klienten kan hvem som helst laste ned. Linken er ikke bak noe sikret nettverk, fri tilgang til alle. (så lenge de vet URL)

 

Relevant kor? :p

 

Fikk mail med link til download klient etter rundt 10 min. smile.gif Du kan jo prøve dette, selvom jeg ikke er 100% sikker på akkurat hva som hjalp. tongue.gif

 

siden denne karen ventet 10min på klienten, så kunne jo du faktisk starta nedlastinga allerede nå. Før du har registrert.

Lenke til kommentar

Hadde selv litt problemer med betaling, eller, på en litt rar måte :p

Først fikk jeg approved, 1 time etterpå fikke jeg en mail fra Funcom om at accounten min hadde blitt "frozen" pga. tull med betalinga. Jeg tenkte at det var fordi jeg hadde for lite penger på kontoen og bare lot det ligge siden jeg får penger før den 17 uansett. Så skjekka jeg View my Payment History bare for å se, så stod det plutselig approved igjen og kontoen var åpen, uten at jeg gjorde noe som helst. Så jeg mistenker at betalingssystemet funcom benytter seg av kan svikte av og til.

Lenke til kommentar
Så jeg mistenker at betalingssystemet funcom benytter seg av kan svikte av og til.

 

Systemet til Funcom er slik; Du betaler med kort og venter til det står approved. Men kortet er enda ikke belastet, men har reservert pengene så du ikke kan bruke de. Men om Funcom ikke henter ut pengene i løpet av en uke(?) så blir disse pengene tilbakeført til din konto igjen. Funcom kan fortsatt hente pengene, så vær obs på at dere ikke bruker opp penger dere ikke vet hvor kommer fra(kan plutselig være gametime pengene dine som står på konto igjen).

 

Har en liten teori om at pengene blir hentet ut på en fastsatt dato hver måned, så om du bommer på den så kan du oppleve dette.

 

Det har skjedd med meg i Anarchy Online, som er Funcoms første mmo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...