chberge Skrevet 13. mai 2008 Skrevet 13. mai 2008 Noen som vet om noen nye og gøye nettjenester? Gjerne betalukkete og gi beskjed hvis du vil dele en invite!
Thlom Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Jaiku, Pownce og Twitter, "mikromikrobloggetjenester". Jeg har 20 invites til Jaiku. Tumblr, mikrobloggetjeneste. Fyreball, lenkedelingsnettverk av et slag. Se filmen på nettsiden for å forstå bedre. Lista, Filmdatabase hvor du kan registrere filmer og serier du har sett og dvd-er du eier. Tasty Planner, sosialt oppskriftsnettsted. Brillefint.
chberge Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Skrevet 16. mai 2008 En invite til Jaiku hadde vært flott. Hvis du hadde sendt den på epost eller via PM hadde det vært flott
Thlom Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Har ikke helt fått teken på Jaiku, antakeligvis fordi de fremdeles har stengt butikk og det er svært få nordmenn som er registrert. Hvis Google ikke snart åpner sjappa så kommer de til å tape fullstendig i kampen mot Twitter. Uansett, send meg en epostadresse på PM så skal jeg ordne en invite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå