chberge Skrevet 13. mai 2008 Skrevet 13. mai 2008 Her kan alt om zenbe.com samles. Jeg starter med et spørsmål: Noen som vet hvor mye lagringsplass den har tilgjengelig?
EX-adrin Skrevet 13. mai 2008 Skrevet 13. mai 2008 (endret) Per dags dato så tror jeg at det er ca 2.5gb prøvde og laste opp et iso for og test. den var på 4gb fikk failed når jeg kom til 2.5. Da sluttet den av og sa at jeg hadde forliten diskplass. Men det kan jo væra at de har satt max grensa på opplastings filene da. og at jeg har misforstått litt:P edit: var inne på support forumet til zenbe og leste at maxgrensen på filene og mail var på 4gb Endret 13. mai 2008 av EX-adrin
chberge Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Skrevet 13. mai 2008 OK, så jeg har 4gb lagringsplass tilgjengelig?
chberge Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Skrevet 13. mai 2008 Flott, da er det oppklart! Står det noe om at den vil øke i fremtiden?
EX-adrin Skrevet 13. mai 2008 Skrevet 13. mai 2008 De har ingen planer om det akuratt nå. Men de tar i mot tips til nye ting de kan utvikle og bruke i zenbe systemet;)
EX-adrin Skrevet 13. mai 2008 Skrevet 13. mai 2008 Det kan bli veldig spennenes:P eneste jeg syns er litt dumt er at sidene er litt trege. Men det har jo kanskje litt med at serverne står i New York:P
chberge Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Skrevet 13. mai 2008 Ja, jeg og har reagert litt på det. Spesielt var det litt tregt når jeg videresendte Gmail til Zenbe og den skulle laste ned et par hundre mail. Da loadet ikke innboksen akkurat fort.
EX-adrin Skrevet 13. mai 2008 Skrevet 13. mai 2008 kan tenke meg det ja. Jeg reagerte litt på at det tokk nesten 5min fra jeg sente mail fra den hotmailen min til zenbe`n min. Men men det er levbart
chberge Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Skrevet 13. mai 2008 Så lang tid? Jeg mener å huske at det tok ca 1 min fra Gmail til ZenBe, men det gikk ganske rakst andre veien.
Left Blank Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 zenbe er hoster pa en dedikert server hos softlayer.com. vet ikke hvor mange servere de har men det er ihvertfall ikke like stort og mektig som gmail enda. vet ikke helt hva jeg skal tro men fikk da en fin email uansett.
chberge Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Skrevet 17. mai 2008 Ja, og nå som de er ute av lukket beta vil de nok sikkert skaffe seg større og flere servere. Regner med de kommer til å få en god del brukere i løpet av de neste ukene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå