Gå til innhold

Zenbe.com tråden (For alle som har skaffet seg en beta invite)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Per dags dato så tror jeg at det er ca 2.5gb

prøvde og laste opp et iso for og test. den var på 4gb fikk failed når jeg kom til 2.5. Da sluttet den av og sa at jeg hadde forliten diskplass. Men det kan jo væra at de har satt max grensa på opplastings filene da. og at jeg har misforstått litt:P

edit:

var inne på support forumet til zenbe og leste at maxgrensen på filene og mail var på 4gb ;)

Endret av EX-adrin
Skrevet

Det kan bli veldig spennenes:P eneste jeg syns er litt dumt er at sidene er litt trege. Men det har jo kanskje litt med at serverne står i New York:P

Skrevet

Ja, jeg og har reagert litt på det. Spesielt var det litt tregt når jeg videresendte Gmail til Zenbe og den skulle laste ned et par hundre mail. Da loadet ikke innboksen akkurat fort.

Skrevet

kan tenke meg det ja. Jeg reagerte litt på at det tokk nesten 5min fra jeg sente mail fra den hotmailen min til zenbe`n min. Men men det er levbart :p

Skrevet

zenbe er hoster pa en dedikert server hos softlayer.com.

vet ikke hvor mange servere de har men det er ihvertfall ikke like stort og mektig som gmail enda.

vet ikke helt hva jeg skal tro men fikk da en fin email uansett.

Skrevet

Ja, og nå som de er ute av lukket beta vil de nok sikkert skaffe seg større og flere servere. Regner med de kommer til å få en god del brukere i løpet av de neste ukene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...