Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

problemer med å finne hardware


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en Dell Inspiron 530 masking.Jeg har nettopp lagt inn Raid1(2*500gb) og instalert Windows Vista Ultimate. De to diskene er helt nye. Problemet mitt er at maskinen finner ikke noen av de hardwarene, skjermkort( ATI hd 2600 pro) og internt nettverkskort(Intell® 82562V-2 10/100 Network Connection). Jeg har prøvd å legge inn drivere til disse to, men får beskjed om jeg ikke har de tilhørende hardwarene. Jeg prøver også update Bios, men det går heller ikke. Har til og med prøvd å installere nyere driver til Dvd-spilleren samme her.

Jeg har den gamle HD som fulgte med maskinen og har installert både nye skjermkort driver og andre drivere uten problem. Men når jeg prøver på de nye diskene, får jeg problemene. Så jeg vet ikke hvordan jeg kunne løse dette problemet.

 

Er det noen som kunne hjelpe meg her? Takk for hjelpen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gå på start, søk på device manager og oppdater drivere på skjermkort og nettverkskort. Chipsetdrivere skal såklart installeres før alle andre drivere. Hvis dette ikke hjelper kan du prøve å "reparere" vista. Lykke til!

Hei, takk for svar. Jeg har nå formatert hele hden og installert på nytt Vista. Fungerer denne delen i alle fall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...