N1ko Skrevet 12. mai 2008 Skrevet 12. mai 2008 (endret) Hvordan skifter man språk i win rar? Selve programmet er engelsk , men når jeg høyre klikker på en fil er det russisk av en eller annen grunn. Vet noen hvordan jeg kan ordne opp i dette? Winraren min er "Single pc usage licensed". her er et bilde: Til venstre ser du "høyreklikke boksen" der winrar mulighetene står på russisk.. Endret 13. mai 2008 av nikolai-n
gard. Skrevet 12. mai 2008 Skrevet 12. mai 2008 Avinstaller WinRar skikkelig først, så laster du ned denne: http://www.rarlab.com/rar/wrar371no.exe (norsk)
N1ko Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Skrevet 12. mai 2008 Hva mener du med "Skikkelig" ? Fjerne den fra kontrollpanel -> legg til eller fjern programmer ?
fa74b4a4-8b2c Skrevet 13. mai 2008 Skrevet 13. mai 2008 Hva mener du med "Skikkelig" ? Fjerne den fra kontrollpanel -> legg til eller fjern programmer ? Ja
N1ko Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Skrevet 13. mai 2008 Yeey , det virker.. nå slipper jeg det russiske drittspråket (ikke for å vere frekk mot russere, er halvt russisk selh ) Men jeg tenkte kansje det hjalp å fjerne winRAR mappa i "programmfiler" så gjorde jeg det, så viss noen ike får det til å funke, gjøre det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå