Gå til innhold

canon 40D iso 100 i p mode?


Anbefalte innlegg

Hei

 

har ganske nylig invistert i canon 40d. Har tatt endel bilder med det alt og ahr da ofte kjørt med 100 iso på programfuksjonen p. I dag fikk jeg plutselig ikke stillt ned til iso 100 i denne programfunksjonen. Den gikk ned til 200, men etter det gikk den rett ned til Auto. Noen som vet hva som er feil?

Jeg har prøvd å resette alle kamerainstillinger, oppdatert firmwire, men ingen ting virker.

Takk for svar :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

 

har ganske nylig invistert i canon 40d. Har tatt endel bilder med det alt og ahr da ofte kjørt med 100 iso på programfuksjonen p. I dag fikk jeg plutselig ikke stillt ned til iso 100 i denne programfunksjonen. Den gikk ned til 200, men etter det gikk den rett ned til Auto. Noen som vet hva som er feil?

Jeg har prøvd å resette alle kamerainstillinger, oppdatert firmwire, men ingen ting virker.

Takk for svar :thumbup:

 

Hvis det står 2oo og ikke 200 har du aktivert "lystoneprioritering".

Det er C.Fn II: 3.

 

Glimrende funksjon, men bør bare brukes til det den er ment til.

Lenke til kommentar
Hei

 

har ganske nylig invistert i canon 40d. Har tatt endel bilder med det alt og ahr da ofte kjørt med 100 iso på programfuksjonen p. I dag fikk jeg plutselig ikke stillt ned til iso 100 i denne programfunksjonen. Den gikk ned til 200, men etter det gikk den rett ned til Auto. Noen som vet hva som er feil?

Jeg har prøvd å resette alle kamerainstillinger, oppdatert firmwire, men ingen ting virker.

Takk for svar :thumbup:

 

Hvis det står 2oo og ikke 200 har du aktivert "lystoneprioritering".

Det er C.Fn II: 3.

 

Glimrende funksjon, men bør bare brukes til det den er ment til.

Takk for kjeme raskt svar. DEt virket :new_woot: men hvorfor ble ikke den stillt tilbake når jeg valgte at alt skulle stilles tilbake?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...