iks95 Skrevet 11. mai 2008 Skrevet 11. mai 2008 ? gjør om emnetråden før moderatorne kommer og klager. det er jo så kjederlig
96tark Skrevet 11. mai 2008 Skrevet 11. mai 2008 Har du noen Gull- eller Diamantkort da? Han Har I Diamant: Tomasz Sokolowski Thomas Myhre Tore Reginiussen I Gull: Joachim Sørum Pål Steffen Andresen Christian Steen Stig Johansen Ismael Beko Fofana Valtar Tomaz Junior
start1 Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Skrevet 11. mai 2008 jeg har sokolowski , myrhe og reginiussen i diamantkort pål steffen andresen, cristian steen, valter tomaz junior, stig johansen, joachim sørum og ismael beko fofana i gullkort og en hel haug av normale / vanelige
iks95 Skrevet 11. mai 2008 Skrevet 11. mai 2008 jeg har sokolowski , myrhe og reginiussen i diamantkortpål steffen andresen, cristian steen, valter tomaz junior, stig johansen, joachim sørum og ismael beko fofana i gullkort og en hel haug av normale / vanelige oh shit!? har du di samme som 96tark, eller samler dere sammen. er du robertbu?
96tark Skrevet 11. mai 2008 Skrevet 11. mai 2008 jeg har sokolowski , myrhe og reginiussen i diamantkortpål steffen andresen, cristian steen, valter tomaz junior, stig johansen, joachim sørum og ismael beko fofana i gullkort og en hel haug av normale / vanelige oh shit!? har du di samme som 96tark, eller samler dere sammen. er du robertbu? Ja, Vi samler sammen, men roberbu har bestemt seg for å samle alene.
iks95 Skrevet 11. mai 2008 Skrevet 11. mai 2008 jeg har sokolowski , myrhe og reginiussen i diamantkortpål steffen andresen, cristian steen, valter tomaz junior, stig johansen, joachim sørum og ismael beko fofana i gullkort og en hel haug av normale / vanelige oh shit!? har du di samme som 96tark, eller samler dere sammen. er du robertbu? Ja, Vi samler sammen, men roberbu har bestemt seg for å samle alene. fint da vet jeg jo at start1 heller ikke svindler
Chris-99 Skrevet 11. mai 2008 Skrevet 11. mai 2008 ? Myklebust, Konan Ya,Raymond Kvisvik, Peter Ijeh, Martin Fillo, Kristian Nicht alle i gull mot Sokolowski
Alastor Skrevet 12. mai 2008 Skrevet 12. mai 2008 Dette forumet er lagt opp for 1 tråd pr bytterunde, og med navn på kortene i emnefelt. Da dette tydeligvis var en tråd som skulle brukes i går, samt at trådstarter har laget ny tråd i dag, stenges tråden.
Anbefalte innlegg