presets Skrevet 11. mai 2008 Skrevet 11. mai 2008 Denne pcen har jeg satt om siden fattern skal kjøpe seg stue-pc. Jeg har ingen spørsmål angående hvor bra det i teorien skal være og hva jeg kan oppnå med det, men lurer på erfaringer med enkeltproduktene og eventuelt om noen andre har noen innvendinger så shoot. Har ikke noe imot det. P35 HK skal kanskje byttes med P45 HK siden fattern skal kjøpe dette en gang i sommeren. Når jeg prater om hva jeg kan oppnå med oppsettet er at jeg ikke skal gå stock kjøler på prosessoren. Har en IFX-14 liggende hjemme ubrukt så dette skal danne grunnlaget for passiv overklokking. Noen overklokkingserfaringer med E2200? Om jeg ikke tar helt feil har den en MP på 12 så det skal ikke være noe problem med varme på NB. Skal seff sette minne-FSB 1:1 da. Lol^^ Thx
presets Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Skrevet 22. mai 2008 Denne pcen har jeg satt om siden fattern skal kjøpe seg stue-pc. Jeg har ingen spørsmål angående hvor bra det i teorien skal være og hva jeg kan oppnå med det, men lurer på erfaringer med enkeltproduktene og eventuelt om noen andre har noen innvendinger så shoot. Har ikke noe imot det. P35 HK skal kanskje byttes med P45 HK siden fattern skal kjøpe dette en gang i sommeren. Når jeg prater om hva jeg kan oppnå med oppsettet er at jeg ikke skal gå stock kjøler på prosessoren. Har en IFX-14 liggende hjemme ubrukt så dette skal danne grunnlaget for passiv overklokking. Noen overklokkingserfaringer med E2200? Om jeg ikke tar helt feil har den en MP på 12 så det skal ikke være noe problem med varme på NB. Skal seff sette minne-FSB 1:1 da. Lol^^ Thx Help plx?
hamtidamti Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 ville heller valgt Antec Performance One P182. https://prisguiden.no/product.php?productId=70452 den er bedre og veldig stille. den har tre lag med støydempene lag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå