Celusion Skrevet 11. mai 2008 Skrevet 11. mai 2008 (endret) Jeg har nå lastet ned patch 1.2 og oppdatert medieval 2 til den. Det gjorde jeg på den måten man "skal gjøre", altså jeg slettet alt, installerte, restartet, startet opp spillet, patchet, resartet og deretter prøvde å spille. jeg får følgende feilmelding: http://img396.imageshack.us/img396/3623/medieval2ae8.jpg Om jeg trykker continue på den, ser man et lite glimt av medieval 2, etterfulgt av helt svart skjerm. Det eneste jeg ser er musepekeren, den har et timeglass på seg i kantene men i midten av skjermen ser man kun "museikonet". Noen som vet hva jeg kan gjøre? Endret 11. mai 2008 av GamEzoR
Laughing Madcap Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 dessverre kan jeg ikke hjelpe, sliter med det samme (bare at jeg får blackscreen imens jeg spiller/ noen ganger aldri). Skriver kun for å få det i mine innlegg.
Depressure Skrevet 1. september 2008 Skrevet 1. september 2008 jeg har akkurat samme feilen, tenkte jeg skulle prøve og fjerne .net og inst .net på nytt... noen som har erfaringer?
magicgunnar Skrevet 11. september 2008 Skrevet 11. september 2008 Jeg har fått en feil som er veldig lik, den har jeg bare ignorert og det har gått bra. Jeg har fire spørsmål: 1. Hva skjer om du klikker continue? 2. Hva skjer om du klikker quit? 3. Kommer feilen hvis du tar ut cd'en putter den inn og deretter starter M2TW ved å klikke i den menyen som auto-launch greia genererer? 4. Kommer feilen hvis du dobbeltklikker på oppstartsikonet på skrivebordet ditt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå