tundra Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 (endret) Hvis jeg og samboeren skal spille battlefield vietnam på vårt lokale nettverk, må vi da ha hver vår cd? Altså, må vi kjøpe to spill? Og, kan man spille på lokalnettet med hverandre og samtidig ha med flere spillere styrt av computeren? Endret 11. mai 2008 av tundra
Nerf Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Om jeg husker rett, trenger du kun en utgave av spillet for å spille over LAN. Du kan også ha med datastyrte motstandere, ja, ved å sette det i "COOP"-modus.
tundra Skrevet 10. mai 2008 Forfatter Skrevet 10. mai 2008 Når jeg forsøker her med å joine spillet samboeren min har satt opp, kommer det bare en melding der det står ugyldig cd-key... Uansett,koster jo ikke all verden å kjøpe et til spill. Er det forresten noen av battlefield spillene som er bedre enn vietnam? Det er det eneste i serien jeg har prøvd, og synes det er litt lite forskjellige valg til spill man kan spille der. Jeg venter på company of heroes i posten, er det veldig likt battlefield, bedre/dårligere?
Nerf Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Vel, jeg vil si at de fleste BFspillene blir bedre online. Spesielt BF2, som er min personlige favoritt. Men BF1942 er også virkelig verdt å prøve ut, med en mod som heter Desert Combat. Man kan ha MYE morsomt på LAN med den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå