Gå til innhold

hvor mange plater må jeg kjøpe for at to kan spille på lokalnett?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvis jeg og samboeren skal spille battlefield vietnam på vårt lokale nettverk, må vi da ha hver vår cd? Altså, må vi kjøpe to spill? Og, kan man spille på lokalnettet med hverandre og samtidig ha med flere spillere styrt av computeren?

Endret av tundra
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om jeg husker rett, trenger du kun en utgave av spillet for å spille over LAN. Du kan også ha med datastyrte motstandere, ja, ved å sette det i "COOP"-modus. :)

Skrevet

Når jeg forsøker her med å joine spillet samboeren min har satt opp, kommer det bare en melding der det står ugyldig cd-key... Uansett,koster jo ikke all verden å kjøpe et til spill. Er det forresten noen av battlefield spillene som er bedre enn vietnam? Det er det eneste i serien jeg har prøvd, og synes det er litt lite forskjellige valg til spill man kan spille der. Jeg venter på company of heroes i posten, er det veldig likt battlefield, bedre/dårligere?

Skrevet

Vel, jeg vil si at de fleste BFspillene blir bedre online. Spesielt BF2, som er min personlige favoritt. Men BF1942 er også virkelig verdt å prøve ut, med en mod som heter Desert Combat. Man kan ha MYE morsomt på LAN med den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...