Gå til innhold

Vurderer å kjøpe en Benq G2400W


ReGaiN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Henter min skjerm om en time. Satser på at den innfrir forventningene. Isåfall blir det en til! :)

 

 

Får håpe denn innfrir da;)

Skal kjøpe denne jeg også, men venter til jeg flytter inn i min nye leilighet i Juni. Kanskje prisen har sunket litt om en måned også. Men jeg tror absolutt det er den skjermen (24") man får mest for pengene, akkurat nå!

Endret av sir-alex
Lenke til kommentar
Henter min skjerm om en time. Satser på at den innfrir forventningene. Isåfall blir det en til! :)

 

 

Får håpe denn innfrir da;)

Skal kjøpe denne jeg også, men venter til jeg flytter inn i min nye leilighet i Juni. Kanskje prisen har sunket litt om en måned også. Men jeg tror absolutt det er den skjermen (24") man får mest for pengene, akkurat nå!

Ohh, yes!! Og jeg som trodde min gamle skjerm med VGA-kabel igrunnen var ganske bra på farger og kontrast :roll:

 

Nå skal det nevnes at jeg ikke har en annen skjerm på DVI å vurdere BenQ'en opp mot, men jeg syns denne er værdt de små lappene jeg gav for den. Blir nok en til i løpet av en liten måned eller to.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har den senere tid fått problemer med at PC-en oppfører seg veldig tregt når den har stått på en stund. Hele PC-en responderer sent og må til slutt restarte, bytte mellom nettvinduer og å skrive nettadresser tar en evighet.

Problemene dukket opp etter jeg fikk denne skjermen, har koblet til PC-en via DVI. Kjører oppløsning 1600x1200. Kan skjermen være årsak, er det rett og slett PC-en som ikke liker den? Noen tips?

Lenke til kommentar
Har den senere tid fått problemer med at PC-en oppfører seg veldig tregt når den har stått på en stund. Hele PC-en responderer sent og må til slutt restarte, bytte mellom nettvinduer og å skrive nettadresser tar en evighet.

Problemene dukket opp etter jeg fikk denne skjermen, har koblet til PC-en via DVI. Kjører oppløsning 1600x1200. Kan skjermen være årsak, er det rett og slett PC-en som ikke liker den? Noen tips?

Hmm.. merkelig. Jeg har akkurat samme problem. Kjører full oppløsning på dvi jeg da, men har bare et HD 2600 Pro. Mulig dette ikke klarer vanlige opperasjoner i windows godt nok. Jeg er ikke akkurat veldig fornøyd med ytelsen i de to spillene jeg har prøvd heller; Trackmania United og HL2.

Lenke til kommentar

Lurer litt på godordene som enkelte brukere her gir denne skjermen. Er selv på utkikk etter en widescreen, og ble svært skuffet over denne ettersom testen til HW.no viser at bildekvaliteten er heller laber. Ikke det er ordentlig sort, hudfargen er ikke som den skal og det blender fra bakgrunnslyset. Da lurer jeg litt på hvordan man kan påstå at dette er en knall skjerm?

 

Ikke det at jeg er åpen for å endre min mening, ettersom jeg selv ikke har testet skjermen, men føler jeg kan stole noe på HW.. Eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...