Gå til innhold

Ingen lyd i hellgate london


Anbefalte innlegg

Installerte i dag HGL på nytt (har spillt det på samme maskin før) men denne gangen var det ingen lyd når jeg kom til menyen og når jeg spillte. Jeg googlet litt og fant poster om at man måtte skru av akselerasjon på hardware, gikk på skjerminnstillinger - avanserte innstillinger - feilsøking - endre innstillinger. her prøvde jeg alle posisjoner på slide bar'en, men ingen ting virket. har også sett at det visstnok skal være en slide bar om en går på lyd 1 og 2 når man kjører dxdiag men jeg har ingen ting som kan minne om en slide bar.

 

Har noen lignende problem eller vet om en evt. løsning?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det å skru av "hardware acceleration" for lyd har ingenting med skjerminstillingen å gjøre. Men jeg skjønner forvirringen. Du må gå på instillingen for lyd.

 

Uansett ville jeg først prøve å oppdatere driver for lydkortet ditt (eventuelt oppdatere driver for hovedkortet hvis du har integrert lydkort).

Lenke til kommentar
Det å skru av "hardware acceleration" for lyd har ingenting med skjerminstillingen å gjøre. Men jeg skjønner forvirringen. Du må gå på instillingen for lyd.

 

Uansett ville jeg først prøve å oppdatere driver for lydkortet ditt (eventuelt oppdatere driver for hovedkortet hvis du har integrert lydkort).

 

Drivere har jeg installert og sjekket før jeg postet denne, men glemte å nevne det ;P

 

Jeg reinstallerte spillet og patchet det på nytt og da funket det. Det var tydeligvis noe galt med den patchen jeg installerte første gangen.

Endret av Blackhawkaaj
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...