Timeo Skrevet 9. mai 2008 Skrevet 9. mai 2008 Er det midnatt i dag eller er det i morgen en gang? Noen som vet et klokkeslett?
AtleBer Skrevet 9. mai 2008 Skrevet 9. mai 2008 (endret) Er det midnatt i dag eller er det i morgen en gang? Noen som vet et klokkeslett? Klokka 3 har jeg hørt fra alle mine kompiser. Kjøpt in battery og snus får natta. Gleder meg vildt! Endret 9. mai 2008 av AtleBer
Sindre Aleksander Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Noe spesielt man må gjøre for å bli lvl. 20? Jeg er fortsatt lvl.5, og på samme plass som tidligere ikveld, og spillet kræsjer hver gang jeg trykker Esc to ganger, eller prøver å gå inn på "Settings" i menyen...
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 (endret) In order to be eligible for this buff you must be at least level two and the character must be created before the downtime tomorrow. Feel free to create as many characters as you want Tatt rett fra nattens patch notes. Yay! Endret 10. mai 2008 av heanwi
Sindre Aleksander Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 In order to be eligible for this buff you must be at least level two and the character must be created before the downtime tomorrow. Feel free to create as many characters as you want Tatt rett fra nattens patch notes. Yay! Sett det. Jeg var lvl. 3(lvl. 5 nå), men ingenting er forandret.
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Du blir "oppgradert" i 20-tiden i kveld.
oophus_3do Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 In order to be eligible for this buff you must be at least level two and the character must be created before the downtime tomorrow. Feel free to create as many characters as you want Tatt rett fra nattens patch notes. Yay! Sett det. Jeg var lvl. 3(lvl. 5 nå), men ingenting er forandret. Det gjelder nok bare de som allerde var lvl 13. Du som var lvl 3 vil nok ikke se noen forandring.
Vegar Beider Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 In order to be eligible for this buff you must be at least level two and the character must be created before the downtime tomorrow. Feel free to create as many characters as you want Tatt rett fra nattens patch notes. Yay! Sett det. Jeg var lvl. 3(lvl. 5 nå), men ingenting er forandret. Det gjelder nok bare de som allerde var lvl 13. Du som var lvl 3 vil nok ikke se noen forandring. Les da, mann. Alle som er minst level 2 vil bli level 20. Poenget er at dette ikke er satt i gang enda. Kveldens nedetid var kun for patching av klienten, ikke for endring av ruleset på serverne.
AtleBer Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 In order to be eligible for this buff you must be at least level two and the character must be created before the downtime tomorrow. Feel free to create as many characters as you want Tatt rett fra nattens patch notes. Yay! Sett det. Jeg var lvl. 3(lvl. 5 nå), men ingenting er forandret. Det gjelder nok bare de som allerde var lvl 13. Du som var lvl 3 vil nok ikke se noen forandring. Les da, mann. Alle som er minst level 2 vil bli level 20. Poenget er at dette ikke er satt i gang enda. Kveldens nedetid var kun for patching av klienten, ikke for endring av ruleset på serverne. Så når er det lvl 20 kommer?
Sindre Aleksander Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 In order to be eligible for this buff you must be at least level two and the character must be created before the downtime tomorrow. Feel free to create as many characters as you want Tatt rett fra nattens patch notes. Yay! Sett det. Jeg var lvl. 3(lvl. 5 nå), men ingenting er forandret. Det gjelder nok bare de som allerde var lvl 13. Du som var lvl 3 vil nok ikke se noen forandring. Les da, mann. Alle som er minst level 2 vil bli level 20. Poenget er at dette ikke er satt i gang enda. Kveldens nedetid var kun for patching av klienten, ikke for endring av ruleset på serverne. Så når er det lvl 20 kommer? Du blir "oppgradert" i 20-tiden i kveld.
AtleBer Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 In order to be eligible for this buff you must be at least level two and the character must be created before the downtime tomorrow. Feel free to create as many characters as you want Tatt rett fra nattens patch notes. Yay! Sett det. Jeg var lvl. 3(lvl. 5 nå), men ingenting er forandret. Det gjelder nok bare de som allerde var lvl 13. Du som var lvl 3 vil nok ikke se noen forandring. Les da, mann. Alle som er minst level 2 vil bli level 20. Poenget er at dette ikke er satt i gang enda. Kveldens nedetid var kun for patching av klienten, ikke for endring av ruleset på serverne. Så når er det lvl 20 kommer? Du blir "oppgradert" i 20-tiden i kveld. Atlså klokka 8 idag? Btw hvor lenge blir serverene lukket? kommer meg ikke in nå i alle fall
Sindre Aleksander Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Atlså klokka 8 idag?Btw hvor lenge blir serverene lukket? kommer meg ikke in nå i alle fall Klokken 20.00(kl.8 ikveld) slik jeg forstår det ja. Står at de bytter servere fra PvE til PvP nå...
AtleBer Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 (endret) Atlså klokka 8 idag?Btw hvor lenge blir serverene lukket? kommer meg ikke in nå i alle fall Klokken 20.00(kl.8 ikveld) slik jeg forstår det ja. Står at de bytter servere fra PvE til PvP nå... Ok, må vi laste ned noe patch da? eller er pvp og lvl 20 allerede i spillet? Endret 10. mai 2008 av AtleBer
Sindre Aleksander Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Atlså klokka 8 idag?Btw hvor lenge blir serverene lukket? kommer meg ikke in nå i alle fall Klokken 20.00(kl.8 ikveld) slik jeg forstår det ja. Står at de bytter servere fra PvE til PvP nå... Ok, må vi laste ned noe patch da? eller er pvp og lvl 20 allerede i spillet? Tror det var den patchen vi fikk igår kveld, men vet ikke sikkert.
softy Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Atlså klokka 8 idag?Btw hvor lenge blir serverene lukket? kommer meg ikke in nå i alle fall Klokken 20.00(kl.8 ikveld) slik jeg forstår det ja. Står at de bytter servere fra PvE til PvP nå... Erm hvor har du lest det? Link?
softy Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 UPDATE: The server downtime has been extended by 2 hours. They are now scheduled to come back online at 13:15 GMT (15:15 norsk tid)
LarZen Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 UPDATE: The server downtime has been extended by 2 hours. They are now scheduled to come back online at 13:15 GMT (15:15 norsk tid) Takk softy! Bare å vente litt til da
AtleBer Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 (endret) Lurer på om jeg skal rushe lvl eller bare pvp Endret 10. mai 2008 av AtleBer
LarZen Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Jeg skal sjekke åssn mine lv 20 chars er å spille, om dem er slik jeg evnt trodde dem var osv. Slik at jeg litt enklere kan velge meg en main character. Jeg skal utforske så lite som mulig da jeg vil spare dette til retail!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå