Cola911 Skrevet 9. mai 2008 Skrevet 9. mai 2008 Hei, jeg har hørt rykter om at balance druider kan ta onyxia solo. Detter er pga: Balance, m moonkin gear tipper detter er speccet: http://www.wowhead.com/?forums&topic=17909&p=155224 masse armor, har muligheter for og heale seg. Og hvis man går oom bruker man melee (moonkin form gjør sånn at du kan/vil få mana av attack power når du melee r) Relativt god dps også, tror dere dette er mulig?
Gjest medlem-160666 Skrevet 9. mai 2008 Skrevet 9. mai 2008 Jeg tror det er fullt mulig. Wow druids er ganske gode, jeg hadde orc warrior level 67 ble eid av en 60 night elf druid, for søren!
Cola911 Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Skrevet 9. mai 2008 Hehe simpson s.. Det hade bare vært morro om noen f.eks kunne prøve dette, og se om det fungerer i praksis. Evt. legge ut video på youtube.com
storken Skrevet 9. mai 2008 Skrevet 9. mai 2008 (endret) Jeg tror det er fullt mulig. Wow druids er ganske gode, jeg hadde orc warrior level 67 ble eid av en 60 night elf druid, for søren! Herregud, enten var den druiden ganske så godt gearet, eller så er du bare dårlig. Ang Onyxia. Nei, tror ikke det er mulig. I phasene der det kommer masse adds vil det bare bli for mye. Endret 10. mai 2008 av Skagen #1
Cola911 Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Skrevet 9. mai 2008 Jeg tror det er fullt mulig. Wow druids er ganske gode, jeg hadde orc warrior level 67 ble eid av en 60 night elf druid, for søren! Herregud, enten var den druiden ganske så godt gearet, eller så er du bare mentalt tilbakestående. Ang Onyxia. Nei, tror ikke det er mulig. I phasene der det kommer masse adds vil det bare bli for mye. Ja, men hvis det er en f.eks en full vengefull druid, m 20-25 000 armor, og s3 druid wep. Som har 1k AP (som jeg tror tilsier 400-1000mana, jeg vet ikke helt) burde jo dette være np.. Og etter det jeg har sett har ikke de addsa SÅ mye hp. Dette er noe jeg ville ha prøvd hvis jeg hadde hatt gear for.
Bjonski Skrevet 9. mai 2008 Skrevet 9. mai 2008 Hvis en lvl 70 er like god som 40 lvl 60 så er WoW blitt ganske så nerfed siden pre-tbc =/
Gjest medlem-160666 Skrevet 9. mai 2008 Skrevet 9. mai 2008 Jeg hadde full gear. Druid eier som søren
Bear^ Skrevet 9. mai 2008 Skrevet 9. mai 2008 Den dagen 1 level 70 kan soloe en raid instance med en end boss som er "??" "Boss" er den dagen du har tilfeldigvis kommet deg inn på en privat server hvor du er GM.
Bear^ Skrevet 9. mai 2008 Skrevet 9. mai 2008 Unnskyld, var ikke tråden om man kunne soloe Onyxia med en level 70 druide?
DisplayName123 Skrevet 9. mai 2008 Skrevet 9. mai 2008 (endret) Hva har din post med emnet og gjøre? Emnet var jo om en balance druid kunne ta onyxia solo, noe som var akkurat det han sa sin mening om. Mer enn man kan si om dine poster. Endret 9. mai 2008 av Inxs
Bjonski Skrevet 9. mai 2008 Skrevet 9. mai 2008 Vi snakker jo ikke om private server ;D Les posten hans litt bedre....
Stoop kid Skrevet 9. mai 2008 Skrevet 9. mai 2008 Jeg tror det er fullt mulig. Wow druids er ganske gode, jeg hadde orc warrior level 67 ble eid av en 60 night elf druid, for søren! Hva har dette med emnet å gjøre? Om du skal holde på sånn. Ellers har jeg ingen anelse om hvor hardt onyxia slår på en druid. Når 2 stykker duoer det så tok det 45 min eller noe? Tør ikke tenke på hvor lang tid det tar om det bare er en, men om noen vil prøve, så værsågod.
Moonshield Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Patience, my friends. Nei, ingen av dere er mine venner. Forøvrig er det umulig å soloe en ?? boss uten haxx0rz.
Kombat-Kaare Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Jeg tror det er fullt mulig. Wow druids er ganske gode, jeg hadde orc warrior level 67 ble eid av en 60 night elf druid, for søren! Det er bare det at Onyxia ikke er en ussel level 67 warrior, sammenligningen din har ingen verdi. Forøvrig tviler jeg på at en moonkin kan klare det. Mp uansett i caster form for å heale, og jeg tipper det blir manaproblemer selv om du går melee. Prot paladin er det eneste jeg kan tenke meg som kan soloe henne, men ikke før level 80. Patience, my friends. Nei, ingen av dere er mine venner. Forøvrig er det umulig å soloe en ?? boss uten haxx0rz. Pisspreik, har allerede soloa en boss som protection.
xTep Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Hvis en lvl 70 er like god som 40 lvl 60 så er WoW blitt ganske så nerfed siden pre-tbc =/ Onyxia ble vel 3(?) mannet pre TBC. Trenger ikke i nærheten av 25 for å ta gruul / mag nå heller. Ikke 10 for Karazhan heller, 5 skulle holde med bra gear.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå