DarkSheer Skrevet 9. mai 2008 Skrevet 9. mai 2008 Noen som har invitasjon til ZenBe mail å dele ut ? Jeg tar gjerne imot på [email protected] ! DarkSheer
EX-adrin Skrevet 9. mai 2008 Skrevet 9. mai 2008 (endret) Jeg tror ikke de deler ut invitasjoner til de som har bruker. Jeg tror at du må søke på siden dems så får du Men jeg skal legge deg til som at du ønsker;) Endret 9. mai 2008 av EX-adrin
chberge Skrevet 13. mai 2008 Skrevet 13. mai 2008 Jeg har skaffet meg en bruker ved å skrive meg på join greien på forsiden deres, men har aldri sett noen link når jeg er logget inn som lar meg sende ut invitasjoner.
EX-adrin Skrevet 13. mai 2008 Skrevet 13. mai 2008 Brukerne som er medlem får ikke invitasjoner til og sende ut. Eneste bedrifter/organisasjoner som skriver en omtale får det;) det er vertfall det jeg fikk til svar når jeg sendte en mail for og forhøre meg litt
chberge Skrevet 13. mai 2008 Skrevet 13. mai 2008 Aha. Da så... Kanskje skrive noe om de og publisere et eller annet sted og sende de en epost da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå