Gå til innhold

Hvis dere fikk velge...


Anbefalte innlegg

HVA ville dere da takket ja til?

Spurte om det for en stund siden, men har fremdeles vansker med å bestemme meg for kamera til samboer...

 

* Canon ixus 400

* Hp 850

* Olympus c 4000

 

Disse tre er det jeg nå vurderer...

Denne kamerajungelen er jo så stor!!! :-? Vanskelig å bestemme seg :shrug: Leser og leser om de diverse kameraene og bestemmer meg som regel for ett, men så ombestemmer jeg meg dagen etterpå :x

 

Samboer er utdannet grafisk designer og vil kanskje bruke kameraet til diverse web-sider. Sånn sett er kanskje en bra macro-funkskjon et pluss? Vil i grunnen ha et "lite" kamera også som kan brukes i alle sammenhenger... Hp 850 er jo litt stort, og olympus c 4000 hakket mindre.

 

Forrige gang fikk jeg tommelen opp for hp 850 - gjelder dette enda?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville valgt Olympus C50, eller Canon S45 (men husk at S50 er like om hjørnet). Ville absolutt ikke valgt HP 850 med kun LCD-søker (liker ikke designet/størrelsen heller).

 

Men det mest spennende kameraet for tiden er vel det nye Sony (kommer i mai)

Lenke til kommentar

Tror nok at samboeren min ville foretrukket Canon Ixus 400 av disse. Mange jenter liker nok et kamera de kan smyge ned i håndvesken sin.

 

Makrofunksjonaliteten på kameraet har også blitt kraftig forbedret i forhold til tidligere versjoner.

 

Hva samboeren din vil ha blir vanskeligere å uttale seg om...

 

MLW

Lenke til kommentar

 

Hva samboeren din vil ha blir vanskeligere å uttale seg om...

 

MLW

 

Han vil ha 4 mpix og minst 3x zoom. Annet vet jeg ikke helt... Heldigvis har man 14 dagers angrerett :D

Han kommer nok til å bli fornøyd uansett da han tror det vil ta minst ett år til før jeg sier han får "lov" til å kjøpe digitalt kamera :D

Lenke til kommentar

Han kommer nok til å bli fornøyd uansett da han tror det vil ta minst ett år til før jeg sier han får "lov" til å kjøpe digitalt kamera.

 

Vel, da ville jeg ha ventet et par mnd. til. Det kommer mange nyhetr nå i mai og da har de kameraene du nevner gått ut på dato - forlengst

Lenke til kommentar

Jammen han har jo bursdag nå snart. Kan ikke vente til mai da, blir ikke det samme å si: du om to mnd skal du få "dette" (viser et bilde) kameraet :roll:

Nei, han må få en innpakket gave på dagen sin :yes:

Tror jeg har bestemt meg for ixus 400 jeg (og det er jo ikke utgått på dato :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...