Bornslip Skrevet 6. mars 2003 Skrevet 6. mars 2003 Er ting som AA/FSAA og AF (Antistrophic filtering) noe man skrur på i innstillingene til skjermkortet eller må et spill støtte dette via en settings meny i spillet?
Gabriel_X Skrevet 6. mars 2003 Skrevet 6. mars 2003 Noen spill har støtte for å stille inn dette i menyene men i de fleste tilfeller må du stille det direkte i skjermkortets meny. Fungerer med alle spill jeg har prøvd de siste årene ihvertfall.
damned Skrevet 6. mars 2003 Skrevet 6. mars 2003 det fungerer ikke i half-life...(CS) da blir bildet stripete og jæv***!
007CD Skrevet 6. mars 2003 Skrevet 6. mars 2003 det fungerer ikke i half-life...(CS)da blir bildet stripete og jæv***! Jeg kjører 4xS, 256Burst (Tweak innstilling) og FULL anisotropic i CS og det funker til en viss grad. AA er litt vanskelig å se men 256 Burst og AF synes veldig lett.
Gabriel_X Skrevet 6. mars 2003 Skrevet 6. mars 2003 Det dårlige resultatet henger kanskje sammen med at CS har 16-bit teksturer og ikke 32 som alle nye spill har...?
007CD Skrevet 11. mars 2003 Skrevet 11. mars 2003 Det dårlige resultatet henger kanskje sammen med at CS har 16-bit teksturer og ikke 32 som alle nye spill har...? Anisotropic filtering vises kjempelett men ikke Anti Aliasing.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå