zypher_ut Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 Jeg fikk en preorder kode (sånn at jeg kan spille 3 dager før release) av noen. Er det sånn at den er "bundet" til en fysisk kopi av spillet (dvs med cd-key eller noe), eller kan jeg bare kjøpe meg en kopi og så vil jeg kunne spille etter de 3 dagene har gått?
Timeo Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 Du registrer koden på den linken som du sikkert også har fått, da er det bare å lage en konto og så regner jeg med at du kan oppgradere kontoen med cd-keyen til selve spillet du får senere, sånn at du da kan fortsette på de characterene du eventuellt måtte lage på forhåndsstarten.
Tå. Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Tviler veldig på at preorder key er bundet til orginal key siden dette ville ført til ekstremt mye ekstra arbeid både for FC og levrandørene. Mao så kan du trygt stikke til den lokale sjappa og kjøpe en annen kopi enn den du forhåndsbestilte og du kan bruke den til å oppgradere kontoen din. Har du i det hele tatt forhåndsbestilt eller sitter du bare med koden?
ByS0 Skrevet 11. mai 2008 Skrevet 11. mai 2008 Jeg lurte faktisk litt på med dette her med preorder coder etc. Jeg har forhåndsbestilt, fått code samt registrert den på en konto, hvor jeg da måtte legge inn visakortet mitt. Jeg har ikke muligheten for å spille før i juni. Så jeg lurte på om Funcom vil begynne å trekke penger allerede den 20 mai? eller trekker dem ikke før man registrerer det originale spillet på kontoen? - Byso
4MB Skrevet 11. mai 2008 Skrevet 11. mai 2008 Du kan vel bare slette payment inne på accounten din? Under "Change my Payment Option".
ByS0 Skrevet 11. mai 2008 Skrevet 11. mai 2008 Du kan vel bare slette payment inne på accounten din? Under "Change my Payment Option". Det kan godt være mulig, for å være ærlig så har jeg ikke sett så mye innpå selve konto-oppsettet
Glipp Skrevet 11. mai 2008 Skrevet 11. mai 2008 jeg har nå registrert meg med pre-order koden, hvor kan jeg nå laste ned spillet? står at den ble klar til nedlastning 10 mai. men finner det ikke
4MB Skrevet 11. mai 2008 Skrevet 11. mai 2008 Som sagt flere ganger i andre tråder, så har nedlasting av klienten blitt utsatt til i dag. Vi vet enda ikke når, men forhåpentligvis i løpet av dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå