medlem-108338 Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Hvis du ikke har runna GTA IV ikke les videre Jeg har nettopp runna GTA IV, Jeg valgte å jobbe med Dimitri å få de pengene isdetet for å drepe han, jeg gikk i kirken i bryllypet til Roman og han døde Hvis jeg hadde drept Dimitri isdetet for å ta pengene ville historien blitt annderledes? Og vis den blir annderledes ikke fortell hva som skjer ;)vill bare ha et enkelt ja eller nei svar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 Om du hadde drept Dimitri, så hadde Kate dødd istedet, og Pregrino(noe sånt) hadde drept Kate. Så drar du, Roman og Little Jacob etter Pregrino og jakter ham ned, og til slutt, dreper han.
Eremal Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 Forskjeller i sistemission avhengig av valget: Uavhengig av hvem som dør i bryllupet må du jakte etter en Huntley Sport fram til et varehusbygg i Alderney. Etter at du har skutt deg inn i varhuset kommer til en scene hvor A: hvis du ikke har drept Dimitri (og Roman ble drept i bryllupet) så vil det komme en cutscene hvor Dimitri dreper Pegorino i trappehuset. Når du følger etter ham opp på taket setter han seg i et helikopter, og du jakter på ham i båt. Før Jakob plukker deg opp i helikopter (du må kjøre under det med båten). Etter en liten helikopterjakt, blir begge skutt ned av hverandre og kræsjer på Happiness Island, hvor du må drepe en mengde folk før du til slutt dreper Dimitri, og du får en cutscene hvor bl.a. den "Welcome to America" frasen blir brukt av Nico som er kjent fra Trailer 2 (eller 3). Du dreper Dimitri THE END. B: hvis du valgte å drepe Dimitri (og Kate ble drept i bryllupet) så vil det komme en cutscene hvor Pegorino løper til taket etter at han whiner om hvordan allt ville være så mye bedre om dere hadde jobba sammen (og han hadde blit drept av Dimitri haha). Når du følger han opp på taket, går han ned en stige og løper ned til en båt, mens du må drepe enn drøss med folk for å ta ham igjen. Pegorino stikker av i en båt, mens du må hoppe på en Sanchez og kjøre etter ham på stranda, mens han er i båt. Etterhvert kommer Jacob og Roman i helikopter og du må hoppe med Sanchezen fra et hopp på stranda og opp i helikopteret. Etter en liten jakt i helikopter etter Pegorino (som fortsatt kjører båt) blir helikopteret skutt ned over Happiness Island, hvor Pegorino også har hoppet av båten. Etter skyting av en 2-3 livvakter (og et par purk) kommer du fram til Pegorino, og det kommer en cutscene hvor du derpå dreper Pegorino. THE END.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå