Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Skjermflimring og strekar


Anbefalte innlegg

Hei

 

Eg er redd for at skjermen min snart går under. Eg sit med ein bærbar PC av typen Acer aspire 5102. I eit par veker så har det vore to tynne, vertikale striper på skjermen min. Dei går heilt frå toppen og heilt til botnen. Éi ligg midt på, medan den andre ligg cirka i det gylne snitt (estetisk sans, ja). Den i midten er nesten konstant der viss eg ikkje rører skjermen. Eg kan få ho til å forsvinne ved å dra skjermen opp. Den andre stripa er der ganske sjeldan, men av og til.

 

I forgårs toppa det heile seg ved å gjere skjermen komplett ubrukeleg. Det var lys i han, og ein kunne sjå skuggar av at ting skjedde, men alt var heilt uleseleg. Det var nesten heilt glatt av utsjånad. Før dette så hadde slikt skjedd berre i eit lite sekund, før det var tilbake til normalt att.

 

I dag skrudde eg på maskinen att for å sjekke, og då var jammen alt normalt att (fekk kopiert alt det viktige eg treng i ein fei over på ein minnepinne), men strekane er her framleis.

 

Så spørsmålet er om det er fysiske skadar eller skjermkortet som tullar? Eg er litt redd for at det kan vera fysiske skadar, då eg ikkje akkurat har vore forsiktig i behandlinga. Men det har ikkje vore snakk om slag eller ekstreme ting, berre godt brukt og litt kakk.

 

Nokon som trur dei veit?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har nok defekt loddinger på skjermen i øverste del.

Kan vel kanskje bli ødelagt av at man løfter PC etter skjermen, da man gjeren klemmer litt hardt på øverste delen, som igjen kan ødelegge kontaktpunktene.

 

Men det fine ved det hele er at det går på garanti.

Lenke til kommentar
Du har nok defekt loddinger på skjermen i øverste del.

Kan vel kanskje bli ødelagt av at man løfter PC etter skjermen, da man gjeren klemmer litt hardt på øverste delen, som igjen kan ødelegge kontaktpunktene.

 

Men det fine ved det hele er at det går på garanti.

Ja, det har eg gjort diverre. Men kor lenge varer garantien? Skal eg ta kontakt der eg kjøpte PC-en eller Acer?

Takk for svar frå begge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...