AncientLooper Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Ok, dette er den tredje tråden min på dette. Grunnen er at jeg har oppdatert listen, men den andre tråden forsvant, så jeg lager den på nytt. Budsjett: Faren min skal selge en gammel hytte han har i Sverige... Den ble takstet til rundt 100000... Han har allerede sagt OK til en 13500, men jeg trenger ikke så dyrt... Bruksområder: > Gaming (Source spillene, COD4, Crysis, M/Mer) > Endorphin (www.naturalmotion.com) Oppsettet: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=71799 Takk for hjelp på forhånd
roesen Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 (endret) Det er mange kronasjer å spare om du går for DDR2-ram, og eventuelt en 7200RPM harddisk, sånn at du eventuelt kan oppgradere ett av de andre produktene. Endret 7. mai 2008 av Roesen
AncientLooper Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Skrevet 7. mai 2008 Mja... Hva annet er det egentlig nødvendig å oppgradere... Oi vent... Jeg skifta til et DDR2 Hovedkort... Da blir det DDR2 RAM også... Glemte å endre det...
007CD Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Du har valgt nForce 680i hovedkort ser jeg... Er du forberedt og vet hva som kommer med territoriet? Om ikke så vil jeg bare informere deg så du er forberedt i allefall: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=948073 Mine poster i den tråden med tilhørende linker anbefales å leses siden jeg ikke har så lyst til å gjenta meg selv så veldig mye. Om du fortsatt ønsker SLI og er forberedt på problemene så har du denne tråden HER å lese. Det beskrives litt om hva du kan forvente deg av nForce og denne er spesielt skrevet til 680i. Da igjen XFX sitt kort har ikke alle sykdommene som ASUS har, men fortsatt en god del chipset baserte sykdommer. Du slipper bedre unna med ett hovedkort med Intel chipset (Klar til start uten noen spesielle innstillinger) og ett 9800GTX kort for eksempel eller ett ATi kort om det frister å leke med Crossfire istedet. 9800GX2 er det eneste kortet som gir deg SLI som er stabilt og funker rett fra boksen på Intel plattformen nå for tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå