Gå til innhold

wow på skolenettverk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Heisann. er den noen som kjenner til noen prog slik at jeg kan spille wow på skolen. jeg Har prøvd yourfreedom/socks men dette funket ikke...

Satt på skolen for 10 sekunder siden og spilte ved hjelp av yourfreedom og sockscap... sikker på at du har gjort det riktig? det skal fungere.

Husk at du må endre instillingene i sockscap V2 til localhost (V2 er den nyeste versionen av sockscap)

Endret av Amon Amarth
Skrevet (endret)

vell,det som skjedde var det at jeg logga inn på server og etter 10 sek så logger den bare av serveren igjen

mulig fordijeg ahr vista?

Endret av Minarelli-Tuning
Skrevet (endret)

jeg har vista selv.

"sockscap - settings - SOCKS Version 5 - Name Resolution - Resolve all names locally" og der detr står "Server" Skal du skrive "localhost" port = 1080

Endret av Amon Amarth
Skrevet

Hvordan har dere greid og installere wow på skolen? PC'ene der har jo ikke nok kapasitet til og hverken drive, installere eller lagre.

Men det kan jo kankje hende det er deres egen PC / Skole laptop som du har fått. og da er det helt forståelig :)

Skrevet

På alle videregående skoler i hordaland er det full åpning for å spille wow, vet ikke med resten av landet. Den eneste sperren ligger i rettigheter til å installere det, men det er jo bare å overføre fra ekstern harddisk.

Skrevet

@Adrian 2211 De fleste låner en bærbar av skolen nå for tia :p vi fikk kjøpe en splitter ny bærbar vi for 800 spenn når vi starta skola og den funker fjell til å spille wow på :D

Tilbake til tema Sockscap og Yourfreedom er din bestevenn :p sett opp innstillingene riktig og det funker som det skal ;)

Skrevet
Og derfor er Norsk skole kjent for å være dårlig....

Likte hva M sa.

Riktig, Norske elever er elendige :O

Men selv spillte jeg ikke wow på skola, for være nokk å spille hjemme. De gangene det passet seg, spillte jeg kansje pool eller elestomania på skolen :O

Skrevet

Ser ut til at skolen kun er et tidsfordriv for enkelte i dag.

Mye har forandret seg ser det ut til.

Den gangen jeg gikk på skolen var det for å lære, ikke spille dataspill.

Skrevet

På vår skole kan de tydeligvis finne ut av det.

Var engang en venn av meg fortalte at en IT ansvarlig plutselig kom inn i klasserommet og ba vennen min å åpne PC lokket, og ble dermed tatt. Tror nok IT fyren viste hva vennen min drev med da ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...