John-Abruzzi Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Heisann. er den noen som kjenner til noen prog slik at jeg kan spille wow på skolen. jeg Har prøvd yourfreedom/socks men dette funket ikke...
Lurvefranzen Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Jeg spiller ofte WoW på skolen. Ingenting som blokkerer for meg i allefall.
Amon Amarth Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 (endret) Heisann. er den noen som kjenner til noen prog slik at jeg kan spille wow på skolen. jeg Har prøvd yourfreedom/socks men dette funket ikke... Satt på skolen for 10 sekunder siden og spilte ved hjelp av yourfreedom og sockscap... sikker på at du har gjort det riktig? det skal fungere. Husk at du må endre instillingene i sockscap V2 til localhost (V2 er den nyeste versionen av sockscap) Endret 7. mai 2008 av Amon Amarth
John-Abruzzi Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Skrevet 7. mai 2008 (endret) vell,det som skjedde var det at jeg logga inn på server og etter 10 sek så logger den bare av serveren igjen mulig fordijeg ahr vista? Endret 7. mai 2008 av Minarelli-Tuning
Amon Amarth Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 (endret) jeg har vista selv. "sockscap - settings - SOCKS Version 5 - Name Resolution - Resolve all names locally" og der detr står "Server" Skal du skrive "localhost" port = 1080 Endret 7. mai 2008 av Amon Amarth
NoMilkToday Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Hvordan har dere greid og installere wow på skolen? PC'ene der har jo ikke nok kapasitet til og hverken drive, installere eller lagre. Men det kan jo kankje hende det er deres egen PC / Skole laptop som du har fått. og da er det helt forståelig
Emfren Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 På alle videregående skoler i hordaland er det full åpning for å spille wow, vet ikke med resten av landet. Den eneste sperren ligger i rettigheter til å installere det, men det er jo bare å overføre fra ekstern harddisk.
Mikkel™ Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 @Adrian 2211 De fleste låner en bærbar av skolen nå for tia vi fikk kjøpe en splitter ny bærbar vi for 800 spenn når vi starta skola og den funker fjell til å spille wow på Tilbake til tema Sockscap og Yourfreedom er din bestevenn sett opp innstillingene riktig og det funker som det skal
NoMilkToday Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 Får 20.000 av skolen selv. til og kjøpe den PC-en jeg vil... null kroner ut av lomma mi Men dette er ikke før i november (18/11 - 08) :S
Target.Aquired Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 (endret) Hmmm må si tidene forandrer seg. Jeg gikk på skolen for å lære.... M Endret 9. mai 2008 av The_Majestic
NoMilkToday Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 Lol jupp... vell det som er lattis med Dysletikere er att lereren har ikke lov til og i det minste touche PC-en demmers. Så du kan spille fritt i timen
Kuldesjokk Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 Og derfor er Norsk skole kjent for å være dårlig.... Likte hva M sa.
Tor-Bjarne Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 Og derfor er Norsk skole kjent for å være dårlig.... Likte hva M sa. Riktig, Norske elever er elendige :O Men selv spillte jeg ikke wow på skola, for være nokk å spille hjemme. De gangene det passet seg, spillte jeg kansje pool eller elestomania på skolen :O
Centuss Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 På våres nett er alt åpent, men nettet blir overvåket. Drammen VGS.
Skogslik Skrevet 9. mai 2008 Skrevet 9. mai 2008 kan dem finne ut om man spiller wow på skulene? er blokkert her og men skal prøve og bruke yourfreedom eller noe. spille i pausene og fri minuttene
Bredoc Skrevet 9. mai 2008 Skrevet 9. mai 2008 Ser ut til at skolen kun er et tidsfordriv for enkelte i dag. Mye har forandret seg ser det ut til. Den gangen jeg gikk på skolen var det for å lære, ikke spille dataspill.
Centuss Skrevet 9. mai 2008 Skrevet 9. mai 2008 På vår skole kan de tydeligvis finne ut av det. Var engang en venn av meg fortalte at en IT ansvarlig plutselig kom inn i klasserommet og ba vennen min å åpne PC lokket, og ble dermed tatt. Tror nok IT fyren viste hva vennen min drev med da ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå