mac1334 Skrevet 5. mars 2003 Skrevet 5. mars 2003 Heisann. Har to pcer hjemme med cs, på den ene har jeg orginal cstrike lisens, på den andre skulle jeg også hatt dette...! Noen som veit om en webshop der du kan kjøpe en counter-strike lisens, billig? (bare cstrike) Eller eventuelt en plass der du kan få kjøpt Half-life generations billig? Har søkt litt rundt, men uten spes hell...
Aasgaard Skrevet 5. mars 2003 Skrevet 5. mars 2003 Du trenger ikke Generations, en vanlig HL-key fungerer. HL koster: 119 kr på cdon.com (porto er inkludert for varekjøp over 100,- frem til 9. mars) £6.99 på play.com (rett i postkassa, inkludert frakt) Billigst på play.com med andre ord, men du må betale med kort der.
Macint0sh Skrevet 5. mars 2003 Skrevet 5. mars 2003 Forsøk å stikke innom ditt lokale postkontor og se etter Half-Life. Det pleier å ligge noe rundt og slenge til en hundrings. Ellers kan du kikke etter billig-utgaver på Spiderman.
Dʋgɢtung Skrevet 5. mars 2003 Skrevet 5. mars 2003 Litt teit å spørre om det her, men siden det er 66,6% moderatorer som hadde svart her så spør jeg uansett jeg. Er det trygt å kjøpe fra play.com? Det er ikke noe tull der i gården liksom?
Aasgaard Skrevet 5. mars 2003 Skrevet 5. mars 2003 Jeg har kjøpt fra play.com flere ganger. Seriøs bedrift med gode priser. Husk bare at det ikke lønner seg å kjøpe noe som koster over 200,- (da blir det moms og gebyr).
Dʋgɢtung Skrevet 5. mars 2003 Skrevet 5. mars 2003 Hvis jeg for eksempel bestiller en DVD til £9,99, og jeg slipper frakt og moms...må jeg betale noe annet enn de £9,99 i det hele tatt da? Eller er det bare så super-billig?
Dʋgɢtung Skrevet 5. mars 2003 Skrevet 5. mars 2003 Da skal jeg jammenmeg bestille en film bare for morroskyld HVIS jeg bestiller flere filmer, sender de i separate pakker, eller i én stor dyr pakke?
Dʋgɢtung Skrevet 5. mars 2003 Skrevet 5. mars 2003 Hvorfor har ikke jeg hørt om Play.com før? Det er jo helt suverent!
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 5. mars 2003 Skrevet 5. mars 2003 Jepp, det er de. Jeg har selv kjøpt en 20-25 filmer der. Det tar som regel 5-8 dager etter at ordren er sendt til pakka ligger i postkassa hjemme Har faktisk vurdert å kjøpe inn en 5-6 HL plater for å få cd-keys jeg kan selge vidre derfra BTW: Heia Mjøndar'n 8)
mac1334 Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Skrevet 6. mars 2003 Takker for alle svar.. Bestilte Half-Life idag...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå