NorvegianDad Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 Som i overskriften? Tenkte å bytte ut høyytalerne mine har per dags dato JVC CS-HX646 Tror dere det vil gjøre stor forskjell?
cossiemk1 Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Ja, det blir bedre, monteringen har MYE å si, men bedre blir det helt klart... du bør også ha en ok forsterker til dem
NorvegianDad Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Skrevet 7. mai 2008 Har en Magnat Hotrod 4000 Det burde vel funke..
cossiemk1 Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Ja, brokobler du den til frontsettet, så blir det bra
NorvegianDad Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Skrevet 7. mai 2008 Yeah! Da er det i boks,har de foran meg nå. Betalte 1000 kr for de på finn.no,det må da være en grei pris.(fikk de i boksen,uåpnet med garantiseddel)HAn sa det ikke hadde vært i bruk og etter innpakningen virker det slik også. Jeg kjører en liten subb på forsterkeren også (50w RMS) så de blir nok koblet opp med 1 kanal på hver høyttaler,det holder vel?
thomassim Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 han har helt sikkert kjøpt de fra USA og tjente litt på det hehe
NorvegianDad Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Skrevet 7. mai 2008 Samme for meg,jeg gleder meg som en unge til helgen når jeg får montert de og høre musikken min enda bedre og enda høyere!
deviant Skrevet 13. mai 2008 Skrevet 13. mai 2008 (endret) Som i overskriften?Tenkte å bytte ut høyytalerne mine har per dags dato JVC CS-HX646 Tror dere det vil gjøre stor forskjell? Focal Polyglass spiller meget bra. Jeg erstattet nylig et sett Sony Xplod XS-D170 med Focal Polyglass 165V2 og merket en utrolig forskjell, til tross for at Xplod settene spilte "helt greit". Lyden ble klarere og høyere, med mulighet for langt mer basstrøkk også i frontsettene. Anbefaler en god forsterker - jeg bruker en Kicker ZX-650.4 Har du fått på plass focalene nå? Hva synes du? Endret 13. mai 2008 av deviant
NorvegianDad Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Skrevet 13. mai 2008 Må si jeg er meeeget godt fornøyd,jeg har fått innstallert de,men har ikke hatt tid til å fininnstille lyden,måtte justere litt fra gamle settet.. Er deilig når du kjenner litt bass i frontsettet i tillegg til subben. Men den største forskjellen er desidert klarheten på de høye frekvensene,der mitt gamle sett slet,skjærte i ørene når jeg tok på høyt volum,nå er ikke det noe særlig problem lenger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå