Gå til innhold

Hvor stor psu trenger jeg til mit oppset? Noen anbefalinger?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tro ikke at det poweret klarer å levere 850w, men det er ikke "problemet" - det er kvaliteten på komponenter, noe som igjen kan føre til kortere levetid, mer varme, mindre effektivitet og ustabile spenninger.

 

Men Coolermaster power er ikke direkte dårlige, så det holder nok, men det er mange som er bedre.

Lenke til kommentar

Jeg ksla ha 4 vifter i side døra enten Aerocool vifte, 120mm m/LEDs, "Turbine 2000" Mist vifte, 16.5 dB(A), LED, 4xGrønn Sunbeam vifte, UV, LED, 4xGrønn, "Silent"

 

 

Siden det er grønn farge i viften med kabise vil jeg ha det på de andre også (kan være blå men kke mye blå farge)

Så tenkte jeg kansje jeg kunne ha en av disse på cpuen Aerocool vifte, 120mm m/LEDs, "Turbine 2000" 2stk

Noctua NF-P12 1300RPM

 

Hva tror dere?

 

jeg tenker Aerocool vifte, 120mm m/LEDs, "Turbine 2000" 4 styk i døra og to MIST vifte, 16.5 dB(A), LED, 4xGrønn på cpuen.

 

Eller MIST vifte, 16.5 dB(A), LED, 4xGrønn 4 av disse i dra og Aerocool vifte, 120mm m/LEDs, "Turbine 2000" en på cpuen

Lenke til kommentar

Alle disse viftene er av grei kvalitet, generellt er alle disse rimeligere viftene med lys i av stort sett samme kvalitet, Mist sine vifter ser veldig billige ut, men fungerer greit - Noctua er av meget god kvalitet og vil passe bra på Thermalright kjøleren. Du kan fint montere to vifter på kjøleren forresten.

Lenke til kommentar

hvilke av de to sste alatanitvene jeg skrev er best til kjøling?

 

jeg tenker Aerocool vifte, 120mm m/LEDs, "Turbine 2000" 4 styk i døra og to MIST vifte, 16.5 dB(A), LED, 4xGrønn på cpuen.

 

Eller MIST vifte, 16.5 dB(A), LED, 4xGrønn 4 av disse i dra og Aerocool vifte, 120mm m/LEDs, "Turbine 2000" en på cpuen

Lenke til kommentar

Ville heller hatt ei kvalitetsvifte som flytter mer luft på kjøleren, som f.eks ei Papst som jeg sikkert har nevnt lenger opp. alle moderne hovedkort har automatisk viftestyring som fungerer fint. Mist vifter er ikke av spes høy kvalitet, vet ikke hvem som lager dem, men hadde det ikke Microplex puttet på ett MIST merke så hadde det ikke blitt solgt mange av dem her til lands, både f.eks Noctua og Scythe lager like eller mer stillegående vifter enn MIST med mye høyere kvalitet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...