magnusalex Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 (endret) Sitter nå og gjør alle Most Wanted missions. Men jeg sliter med en av de som er på den siste, tredje øya. Tror det er nr. 3 eller 4 fra bunnen. Det kommer 2 biler ut fra en bolig i det du kommer til stedet. To patrol (Hummere), hvor den ene har som oppdrag å pepre deg full med kuler, og den andre skal stikke av. Jeg dør hver eneste gang. Noen som har noen tips? Eventuelt, når får jeg rocket launcher? Det vil hjelpe meg en del. Endret 6. mai 2008 av magnusalex
Eremal Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 Rocketlauncher får du etterhvert etter 3. øya, bare fortsett å gjøre oppdrag for irene, så kan du til slutt kjøpe den i våpensjappa (jacob har den ikke). Jeg døde på første forsøk på den der jeg og. Jeg bare pepra dem full i smg kuler. Det er ofte en ide å ligge på venstresiden av biler du skal skyte på, slik at den bilen du selv kjører gir mest mulig cover (dvs. Nico er så langt fra de som skyter som mulig).
magnusalex Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Skrevet 6. mai 2008 Takk, det skal jeg prøve Irriterende, jeg har bare den ene missionen igjen på Most Wanted.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå