Ferchie Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 Hvis man dør er deet jo bare å loade, så slipper man å tape så mye penger på det. For dere som klager over at man ikke kan kjøpe eiendom osv: Det er faktisk en mulighet til å spille online nå. Bruk den.
Freddie_W Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 (endret) Men nå må vi huske at GTA IV kun er første steg. Sannsynligvis. Som GTA 3 blir det ganske sikkert ekspansjoner..... Som GTA IV - Oslo City, der hovedpersonen er en pakistansk innvandrer som prøver å ta over det norske narkobedriften på Oslo City... Dette tror jeg også. Da blir det lissom noe nytt når det kommer noe ett nytt spill. Kjipt, men.. Får håpe det ikke tar 4år til neste gang, nå har de jo ett grunnlag for neste spill i serien, så forhåpentlig vis så dukker det opp ett nytt om 2-3 år. Får jo håpe det dukker opp noen kule ting som vi kan laste ned, håper mest på flere helikoptere og kanskje ett fly eller to. Flere biler alla Sultan RS, men sprekere. Endret 6. mai 2008 av Freddie_W
Ferchie Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 Synd for oss ps3 eiere som ikke får muligheten til å spille evt. expansion packs til GTA IV.
Eremal Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 Dersom de xbox exclusive content pakkene slår an, skal du ikke se bort ifra at rockstar velger å lage flere til begge konsoller.
Ferchie Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 Det tviler jeg på i og med at det ville vært kontraktbrudd. Så enkelt er det.
Eremal Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 (endret) Nei, det er kun kontraktbrudd dersom de gir ut de to første til PS3. Ikke om de gir ut en 3.++ til begge. De kan til og med levere en i morra til begge uten at det blir kontraktbrudd. Det eneste MS har har sikra seg er at de skal få en ekslusiv i August, og en i 2009. Endret 6. mai 2008 av Eremal
Ferchie Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 Akkurat DET tviler jeg på.. Altså at de lager en 3 eller en 4.
Eremal Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 Hvorfor det? Mulighetene er absolutt til stede i Liberty City for flere oppdrag, og sideoppdrag. Personlig liker jeg Liberty City så godt, at jeg skulle ønske at neste spill også er Liberty City med mer interiør og oppgraderte tekstrurer hvor mulig. Samt mer av allt annet.
Ferchie Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Jeg tviler på det siden det sjeldent er suksess å melke noe så mye, men man kan jo håpe.. Kanskje 3-4 blir eksklusivt ps3 og er bare minimalt forskjellig fra 1-2 fra xbox!
And.rs Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Men nå må vi huske at GTA IV kun er første steg. Sannsynligvis. Som GTA 3 blir det ganske sikkert ekspansjoner..... Som GTA IV - Oslo City, der hovedpersonen er en pakistansk innvandrer som prøver å ta over det norske narkobedriften på Oslo City... Dette tror jeg også. Da blir det lissom noe nytt når det kommer noe ett nytt spill. Kjipt, men.. Får håpe det ikke tar 4år til neste gang, nå har de jo ett grunnlag for neste spill i serien, så forhåpentlig vis så dukker det opp ett nytt om 2-3 år. Får jo håpe det dukker opp noen kule ting som vi kan laste ned, håper mest på flere helikoptere og kanskje ett fly eller to. Flere biler alla Sultan RS, men sprekere. Vice city dukket jo opp kun et år etter GTA3, så det er lov å håpe Nå har de jo grafikk motor, fysikk og animasjon klart, og da er det vel bare å skrive historie og designe en by?
Windoge Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Også trenger de å porte spillet til en PC-utgave, så har de ting på stell i den kategorien og .
gamerman Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Gta4 har mista skjarmen som de tidligere gta spillene , hvor du måtte jobbe deg opp til toppen ved å kjøpe eiendommer og bedrifter.. Var jo det som var kult, å være sjefen i byen. er egentlig fulstendig enig noe vi ser i xbox sin DC? eller ville det vært helt teit som gjør at ps3 folka blir pissed? Har selv begge så..
Eremal Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Jeg tror neppe Episodic Content pakkene vil være så radikale. De vil nok bare inneholde en side-story
suzpaz Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 på DLC regner jeg med at vi får gjensyn med en del av vennene som fortsatt er i live. Eller de som uansett ikke skulle dø. Så blir det nok en god 10-20 timer til med action
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå