Gå til innhold

[GTA]"Liberty City" achivement

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om man kan få denne etter at man er ferdig med mainstoryen?

Tar jo evigheter å underholde alle vennene, de ringer jo å maser i ett sett :!:.

Kunne tenk meg å fullføre spillet og så dra 100 vis av ganger på strippeklubb for å få de til å like meg ekstra godt :!:.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et tips for å beholde %'en på vennene dine.. Når de ringer, så si ja til hva enn de vil ha deg med på... Så bare ringer du å kansellerer møtet noen sekunder etterpå. Da mister du ikke reputation med dem

Skrevet
Et tips for å beholde %'en på vennene dine.. Når de ringer, så si ja til hva enn de vil ha deg med på... Så bare ringer du å kansellerer møtet noen sekunder etterpå. Da mister du ikke reputation med dem

sikkert et dumt spørsmål men åssen kansellerer man?

Skrevet

sikkert et dumt spørsmål men åssen kansellerer man?

Skrevet (endret)

du går inn på telefonlista og velger den aktuelle personen du skal ut med, så er det en option som heter cancel date/apointment eller lignende. velg den så ringer du å sier at du er opptatt.

edit: hadde jeg vist at det funka så hadde jeg spart meg for mye arbeid etter at jeg ble ferdig med mian story. tar jo evigheter å få de oppover jo.

Endret av Spirre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...