AtleBer Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 Prøvde å kjøre som administrator nå kom det: "finner ikke filen c: ageofconan/fileplanet blabla sjekk at du skrev anvnet riktig" hva skyldes dette?
AtleBer Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 Prøvde å kjøre som administrator nå kom det: "finner ikke filen c: ageofconan/fileplanet blabla sjekk at du skrev anvnet riktig" hva skyldes dette? kanke tro at jeg bruktes så mye tid til å skaffe key og laste det ned ass. Får jo ikke instalert driten. This game is fucking with my nerves
Drunk_Panda Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 Tusen takk for keyen Mgnus Venter bare på at 13gb skal lastes ned -.-
them33p Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 Jeg får 500kb/s fra Filefront nå. Usikker på hvilken server det er, men det er en av East Coast. Finner den ikke på filefront, eller mente du fileplanet?
Drunk_Panda Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 Finner ikke noe sted å laste ned AoC jeg heller, unntatt Piratebay, men der går det drit tregt
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 (endret) Jeg får 500kb/s fra Filefront nå. Usikker på hvilken server det er, men det er en av East Coast. Finner den ikke på filefront, eller mente du fileplanet? Det gjorde jeg. Beklager. Endret 6. mai 2008 av heanwi
albions Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 Er vell ikkje noen som her ein key til overs ? Send PM vist du har.
Quote Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 Må berre tigge litt eg også, så visst du har ein key til overs, så veit du kor du finner ein som gjerne skulle hatt ein key også.. :]
Timeo Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 (endret) Finner ikke noe sted å laste ned AoC jeg heller, unntatt Piratebay, men der går det drit tregt Det er vel eneste muligheten når det ikke er din egen key. Har du prøvd å registrere keyen forresten, for å se om du i det hele tatt kan bruke den? Endret 6. mai 2008 av Bellicus
privinius Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 Piratebay sin går rimelig greit nå. ligger på 250-300 kbps
Drunk_Panda Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 Finner ikke noe sted å laste ned AoC jeg heller, unntatt Piratebay, men der går det drit tregt Det er vel eneste muligheten når det ikke er din egen key. Har du prøvd å registrere keyen forresten, for å se om du i det hele tatt kan bruke den? ja har registrert den, har egen acc med email og alt så funka fett
Tvitsj Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 heldinger:( crap linje<3 pluss at filefront ikke holder det de lover.... er samme hastighet.. eneste som er forskjeller er at jeg ikke trenger å vente i køen:|
akinesia Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Skrevet 6. mai 2008 Epic ending to the Age of Conan Open Beta http://community.ageofconan.com/wsp/conan/...p;table=CONTENT
Tvitsj Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 omg så digg:D! Here are the dirty details: * All servers become PvP servers. You can kill each other – no level restrictions on killing or getting killed, but you cannot PvP in the major cities. * All level 13 characters becomes level 20. Their inventory is wiped, but they have “tons” of money and really nice equipment suitable for level 20’s. Shopping bonanza! * You have access to ALL zones and ALL levels after level 20! * You will be zoned to your Race’s Hub. (Cimmerians – Conarch Village, Aquillonians – Old Tarantia and Stygians – Khemi!
Crossfire Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 (endret) Så jeg skjønner det sånn at man må ha en key for å komme inn i spillet, selv om man har lastet ned klienten? Noen som er hypp på å kaste en aldri så liten nøkkel hitover? Endret 7. mai 2008 av Crossfire
Johari Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Så jeg skjønner det sånn at man må ha en key for å komme inn i spillet Ja du må ha en key for og registrer deg en beta konto hos funcom.
desimal Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 Jeg finner ikke fram til hvor man får key inne på siden jeg=( Noen som kan gi meg en hjelpende link?
BlueAgent Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 Jeg finner ikke fram til hvor man får key inne på siden jeg=( Noen som kan gi meg en hjelpende link? De sluttet å gi ut keys rundt midnatt den 5. hvis du siktet til å skaffe en gratis.. Angående de som har problemer med å laste ned via fileplanet eller torrent er det en annen nedlaster som laster ned general beta klienten. Ved hjelp av noen små justeringer kan den deretter bli patchet slik at man kan bruke den til å spille open beta. Jeg er ikke helt sikker på om denne metoden vil fungere, men det fungerte tydeligvis for noen på de offesielle AoC-forumene. http://forums.ageofconan.com/showthread.ph...811&page=21 Den laster ned i ca 150 kb/s for meg for øyeblikket, og jeg er på 65 % Link til nedlasteren: http://files.filefront.com/aoc20080416exe/...info.html"] Instruksjoner for å "oppgradere" general beta til open beta: http://vnboards.ign.com/age_of_conan_techn...33/107188052/p1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå