Gå til innhold

Designtelefon med bra kamera

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en venninne som ser etter ny mobiltelefon, hvor kriteriene er som følger:

- Bra kamera

- Veldig stilrent design

- 3G/Edge (evt også wifi)

Pris er ikke nøye, kom gjerne med forslag her :-)

K850i, N95, N82 utgår med veldig høye kneløft pga elendig utseende, LG Chocolate utgår grunnet dårlig kamera. Og sånn kunne man vel fortsatt uendelig, men har noen et forslag til noe jeg evt ikke kunne ha tenkt på som kan dekke over kriteriene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har en venninne som ser etter ny mobiltelefon, hvor kriteriene er som følger:

- Bra kamera

- Veldig stilrent design

- 3G/Edge (evt også wifi)

Pris er ikke nøye, kom gjerne med forslag her :-)

K850i, N95, N82 utgår med veldig høye kneløft pga elendig utseende, LG Chocolate utgår grunnet dårlig kamera. Og sånn kunne man vel fortsatt uendelig, men har noen et forslag til noe jeg evt ikke kunne ha tenkt på som kan dekke over kriteriene?

LG KU990 ??

Skrevet

Nokia Arte tar faktisk bilder som er like gode som n95 i lyse omgivelser. på kvelder eller i mørke rom tar ingen telefon gode bilder.

Vil du ha det beste, så er dette telefonen(å da tenker jeg kvalitet og ikke tull og tøys som navi etc i lekeformat)

telefoner uten tastatur tipper jeg du blir like raskt lei som grandiosa 14 dager i strekk...

Skrevet (endret)

Nokia 6500 Slide - 3,2 mp kamera med god kvalitet - metalldeksler og overlegen byggekvalitet

LG KU990 - Ifølge Amobil en designmobil - bra 5 mp kamera.

Nokia 6220 - Liten og fin 5mp mobil, kommer i juni

Nokia n78 - relativt liten mobil med mye muligheter og fint design. 3,2mp kamera, men tar bedre bilder enn mye 5mp-bilder jeg har sett. Kommer i juni.

Sony Ericsson C702 - Kameratelefon med 3,2 mp som tåler en del. Kommer i juni.

Sony Ericsson C902 - Liten og fin 5mp mobil. Kommer i juni.

Lykke til med valget:)

Endret av arehei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...