Gå til innhold

Mistet original prog etter reinstall, noen tips?


Anbefalte innlegg

Måtte levere pcen min inn på reklamasjon, ALLE Usb-portene sluttet å fungere. Software feil sa de, så de reistallerte Vista i butikken, men ikke med den cd`en jeg fikk med pcen. (Vista var allerede installert da jeg kjøpte pcen ny)

 

Savner noen programmer som var på pcen når den var ny, b.la PROBE, som lot deg holde oversikt over temperaturer på Cpu, Ram osv. Finner jo andre program, men jeg savner flere ting også.

 

Lurer på om det går ann å få disse tilbake ved å kjøre cd`en på REPAIR eller noe?

Isåfall, hva skal jeg velge av valg når jeg booter fra Original cd`en?

 

Takker hjertligst for svar!! :=)

Kjempeforum!

 

 

-Nasse

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo...skulle jo gjort dette når jeg fikk den, men dessverre gjorde jeg ikke det, så nå har jeg brukt 3 dager på å instalerer alle programmer, og lagt inn alt muligt, og gått over alle instillinger.

Er jo en jobb i seg selv...!!

 

Men skulle det ikke være mulig som jeg beskrev med REPAIR?

Mener jeg leste at det var mulig hvis du skulle miste noe viktig system filer e.l?

 

Tør bare ikke sette igang før jeg vet om noen som kan bekrefte dette..

 

Men takk for svar!!! :)

Lenke til kommentar

Nei, fikk med 3-4 cd`er , men det var til skjermen, printeren osv. Ikke de programmene jeg savner. Er bare at jeg låg aldri merke til produsenten av programmene, men men, har nå Google :)

 

PROBE var navnet på det programmet som lot deg overvåke temp på alt inni kabinettet, kanonprogram!!!!

Kunne stille når vifter skulle slå inn, når alarmer skulle pipe osv.

Var proffesjonelt!

-Bruker nå EVEREST, bra program, som gir ALT av info om maskinen din, men gir ikke styring av temp, kun visning.

 

Yeah yeah, eg tror eg forsøker den REPAIR cden, se hva som skjer...

Litt må en gamble og finne utav selv og:)

 

Men eg er sikker på at når eg fikk maskinen, så ringte eg noen ganger til Vista-Support?? Noen som svarte kun på spm vedrørende Vista!

Var i alle fall ikke de jeg kjøpte pcen av, men klarer ikke finne frem nummeret jeg ringte, eller å finne noen på søk..

For jeg husker jeg svarte på et inlegg her om Nero7 og Vista som kunne kræsje på endel maskiner.

-Og det tipset var det de som gav meg!

Sliter sterkt med hukommelse og konsentrasjon etter en ulykke..

 

 

Takker for at dere svarer!!

Endret av nasse222
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...