Gå til innhold

Like gøy, like gratis?

Anbefalte innlegg

Skrevet

moro å se hvoir mange som ikke kjente til dette spillet selv om det har vært diskutert en stund på forumet og fikk minst 2 artikkler på samme dag på gamer den dager det kom ut sammen med sin større versjon Tm united forever.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

For de som føler seg ekstra velstående er fullversjonen absolutt et godt kjøp. Selv har jeg kjøpt alle betalversjonene av Trackmania siden det originale Trackmania kom ut. Er tre betalversjoner ute, Trackmania, Trackmania Sunrise og Trackmania United (Forever). Trackmania United er på mange måter en samlepakke av Trackmania, Trackmania Sunrise og Trackmania Nations.

Mens man i Trackmania Nations kun har tilgang til Stadium-miljøet (Stadium-banene) har man langt flere miljøer å kose seg i i Trackmania United. Der har man nemlig hele seks ekstra miljøer å kose seg med utenom Stadium. Så anbefaler dere absolutt å kjøpe Trackmania United. Forever er forøvrig en gratis ekspansjonspakke til både Trackmania Nations og Trackmania United. Så løp og kjøp!

Endret av Snorre
En leif snek seg inn og er nå skutt
Skrevet

Så det på VG jeg å. Lastet det ned å ble litt skuffet over grafikken siden traileren hadde bedre grafikk. Men det er sinnsykt mange baner. Har spilt i 3 timer og har ikke vært på en lik bane.

Skrevet
Så det på VG jeg å. Lastet det ned å ble litt skuffet over grafikken siden traileren hadde bedre grafikk. Men det er sinnsykt mange baner. Har spilt i 3 timer og har ikke vært på en lik bane.

Haha nå må jeg virkelig le, du har sikkert dårlig grafikk-kort, og grafikken ser dårlig ut for deg, men ellers er den perfect!

Skrevet

Hvor fin grafikk man får kommer jo helt an på hvilket grafikkort man har, samt om den øvrig maskinvaren er kraftig nok. :)

Kan ikke si annet enn at TM har blitt enda bedre med denne versjonen, og grafikken er virkelig nydelig. Det eneste som irriterer meg er at jeg hele tiden blir frakoblet servere når jeg spiller.

Skrevet
Det eneste som irriterer meg er at jeg hele tiden blir frakoblet servere når jeg spiller.

Har visst vært flere med samme problemet.. Har du prøvd å oppdatere lyddriverne dine?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...