Mektig Flamme Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 (endret) Jeg har nettop fått pappa til og kjøpe lotro, vi lastet det ned hele natta og mens jeg hvar på skolen. Men når jeg kom hjem skjekket jeg E-posten min og ikke noe bruker! Bare trail brukeren. Men får jeg E-posten snart eller er det noe som har skjedd? Plis svar hvis dere vet Endret 27. mai 2008 av StepPet
arlion Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 du må lage brukeren selv cd keyen som følger med på selve Lotro som dere nå har kjøpt kan legges til trial kontoen du lagde tidligere.
Mektig Flamme Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Skrevet 5. mai 2008 du må lage brukeren selv cd keyen som følger med på selve Lotro som dere nå har kjøpt kan legges til trial kontoen du lagde tidligere. Takk for et kjapt svar Men jeg kjøpte ikke i butiken. Får jeg det på E-posten snart da eller?
arlion Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 du skal ha fått en CD key når du gjorde handelen, har ikke kjøpt Lotro digitalt selv så vet ikke når, men ville jo regna med på e-mailen som ble oppgitt ved kjøp
Mektig Flamme Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Skrevet 12. mai 2008 (endret) du skal ha fått en CD key når du gjorde handelen Jeg har ikke fått den enda . Men enten er det skjedd en feil eller er de seine. Endret 12. mai 2008 av StepPet
arlion Skrevet 12. mai 2008 Skrevet 12. mai 2008 da har det skjed en feil, den cd keyen ville jeg tippe skulle kommet på en e-mail med en gang. du har vel ikke så mye valg en å sende codemasters en e-mail eller eventuelt ringe dem som går kjappere. merk at du må ringe til england, så kan fort bli dyrt.
Topguy Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Jeg har ikke fått den enda . Men enten er det skjedd en feil eller er de seine. Du er sikker på at de ikke har sendt deg spillet fysisk i posten da og at det er der CD-keyen ligger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå