epqr Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 (endret) skulle brenne ned en dvd med fedora 8 på idag. satte inn DVD-en og trykka på brenn (brukte roxio dvd burner (eller noe). PC-en stod lenge og lagde surrelyder med dvd, lenger enn den pleide. så kom det opp et meldig om at jeg måtte sette in en dvd og cd-skuffen spratt ut. jeg prøvde igjen, ingen tiing forskjell. jeg prøvde å åpne dvd i windows utforsker, kom opp samme meldingen. jeg prøvde med en annen dvd og tilslutt en annaen dvd type (dvd-rw og dvd-r, også forskjellig merker. så prøvde jeg å sette inn football manager cd, spilte det siste for 3.4 uker siden, kom ikke opp i utforsker og klarte ikke å starte spillet.. har også brent mange DVD-er og cd'er med linux og musikk på før og det har funket helt fint.. PC-en kjører vista home premuim, er rundt 1 år gammel (kjøpte den i mai-juni en gang i fjor) og det er en hp dv6000. kan dvd brenneren være ødelagt, noen som vet noe angående garanti rundt dette. takker for alle svar Endret 9. mai 2008 av epqr
epqr Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Skrevet 9. mai 2008 ingen som vet? klarer ikke å åpne noen cd-er/dvd-er i windows utforsker, og klarer heller ikke å boote opp fra en cd..
epqr Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Skrevet 9. mai 2008 (endret) særiøst ?! ingen som kan hjelpe meg eller? kan dere i alle fall si hva jeg skal beskrive bedre? Endret 9. mai 2008 av epqr
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 kan dvd brenneren være ødelagt, Ja, fullt mulig. noen som vet noe angående garanti rundt dette. takker for alle svar Det er 2 år's garanti på elektronikk i Norge (kjøpsloven).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå