gta3-kongen Skrevet 5. mars 2003 Skrevet 5. mars 2003 Hei! Jeg har gta3 og digger det. syntes spillet er kjempebra men problemet er at jeg ikke kan loadet men save og ikke spille fra det save stedet og jeg let etter en slik patch ganske lenge nå og jeg har ikke funnet noe ennå. Og jeg lurte på om det er noen som ville hjelpe meg med å finne en slik patch (load game patch)???????? Med vennlig hilsen: gta3 kongen.....
midtownmadnes Skrevet 5. mars 2003 Skrevet 5. mars 2003 Samme problem hadde jeg men jeg fant en save fiks på kazaa det er vell ikke ulovligt!
gta3-kongen Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Skrevet 5. mars 2003 Heisann! Kan du sende meg den patchen? Fordi jeg prøvde å laste ned den patchen på kazaa og det var ikke den jeg lasta ned. Jeg har ikke funnet den. Med vennlig hilsen: GTA-kongen...................
flash-- Skrevet 6. mars 2003 Skrevet 6. mars 2003 Det er jo bare og søke i googel så finer du det med en gang (nesten med en gang)
midtownmadnes Skrevet 8. mars 2003 Skrevet 8. mars 2003 Fant denne patchen oxo prøv den http://www.gamesagent.net/index.php?site=d...ailnews&ID=1754
gta3-kongen Skrevet 8. mars 2003 Forfatter Skrevet 8. mars 2003 Jeg har fixa gta3 spillet nå. Nå funker det kjempebra!!!!!!!!!!!
gta3-kongen Skrevet 8. mars 2003 Forfatter Skrevet 8. mars 2003 Hva er den linken du ga meg til da? En load game patch?
gta3-kongen Skrevet 8. mars 2003 Forfatter Skrevet 8. mars 2003 Har fått en load game patch av en som kaller seg Kristian Berntzen her fra forumet på hardware.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå