Gå til innhold

[GTA]Hjelp til Stripclub oppdraget

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen hjelpe meg? =)

I et av oppdragene til Dwight, skal man dra til Stripklubben for å drepe de tre managerne.. Så snart jeg har lokalisert en av de, og fyrer av AK'en min. Så blir jeg drept.

Finnes det en lydløs måte å drepe managerne på? Uten at alles oppmerksomhet rettes på meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lettttt..

1. Gå inn uten våpen, finn ut hvor alle 3 er.

2. Gå deretter til første karen som sitter inne på et kontor, gå inn og drep han.

3. Folk kommer springende inn, drep dem og spring deretter rett ut av baren uten å prøve å drepe de 2 siste.

4. De to siste flykter nå i en bil, hiv deg i en bil og kjør etter og drep dem.

Konklusjon: du trenger nesten ikke drepe noen i strippeklubben.. 3-6stk kanskje.

Skrevet

Min løsning

Drep han første på kontoret med kniv, så stikker du ved inngangen til gangen der nummer 3 er, derfra sniper du han på gulvet, snur deg rundt meg hagle og peprer han siste.

Skrevet
Min løsning

Drep han første på kontoret med kniv, så stikker du ved inngangen til gangen der nummer 3 er, derfra sniper du han på gulvet, snur deg rundt meg hagle og peprer han siste.

oh der snakker vi stil, nice :)

har faktisk fått øynene mer og mer opp for sniperen, i oppdrag der du skal drepe hele gjenger kan en jo ofte snipe vekk hele gjengen uten motstand

Skrevet (endret)

Jeg skøt de første "livvaktene" der inne, og slengte meg i cover bak metallgjerdet, tok meg tid og drepe alle som skøt etter meg på gulvet. Dro opp hagla på vei ut og tok han i døra, og når jeg kom ut tømte jeg MP10-en mot hodet til sjåføren på bilen, som endte med at den rulla ned i grøfta. Corquetten tok jeg å parkerte utafor safehouse, den skal jeg bruke til race.

Endret av Eremal
Skrevet

Jeg buste inn og gjorde akkurat det samme som Fenixen, bare at jeg hadde lite HP og ble drept. Gikk så for noe i Wickedlikes stil. Fine med oppdraget er at er de død, er oppdraget ferdig.

Skrevet

Fikk tatt alle uten noe chase eller noe. Bare gå til enden av klubben hvor det er en privat dans. Der sitter en av managerene. Bare skyt alle i rommet (stripperen og for god måling). Så beveger du deg sakte men sikkert ut mot hovedinngangen og tar med deg karen i rommet før utgangen (han har sannsynligvis ikke rørt seg, for han er en feit pingle).

Skrevet

Her er hvordan jeg gjorde det:

Knivet ned en dørvakt, ventet på nr.2 og kverket han med kniv også. Gikk så inn til han som telte penger og gjorde det samme der. Så gikk jeg rundt på baksiden og kastet en granat inn i rommet med stripperene etc. Deretter var det bare å plukke sistemann når han var på vei mot bakdøra og de få som var igjen. :)

Skrevet

Den enkleste måten: Lokaliser alle tre managerne, gå til enden av klubben der en av de får en lapdance, drep alle på rommet, så går du ut bakdøra. Ingen som kommer nær deg. Derifra er det enkelt å ta de to andre som har flyktet.

Skrevet

Det kan forøvrig nevnes at bilen med managerene ikke kjører før du kommer ut. I tillegg ligger det en healthpack inne på omkledningsrommet.

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor folk synes denne er vanskelig.

Jeg gikk inn fant ut hvor han første satt, feiten som teller penger.

Gikk inn i rommet og skjøt han, skjøt meg deretter igjennom hele klubben for å følge etter de som rømte ut bakdøren.

Skrevet

Jeg gjorde det tydeligvis tungvint ser jeg. Plaffet ned alt som beveger seg inne på klubben der.

Men er jo mange fine måter å ta forskjellige mission på. Hadde en fin en der en kar skulle knertes i en konvoy på to biler. kjørte foran og plaffa ned begge bilene med RPG.. Jævla tøft.

Skrevet

Brukte litt tid på dette oppdraget sjølv. Fann til slutt ein fin måte:

Først tok eg han på bakrommet med stripparen. Deretter var det berre å spurte ut bakdøra, og ta bilen som stod utanfor til å jage dei to andre. Kunne sikkert klart å skutt dei før dei stakk av og, men kven kan motstå ein god biljakt?:)

Skrevet
Min løsning

oh der snakker vi stil, nice :)

har faktisk fått øynene mer og mer opp for sniperen, i oppdrag der du skal drepe hele gjenger kan en jo ofte snipe vekk hele gjengen uten motstand

Eller enda bedre, send inn en RPG ^^

Skrevet

Sniper bruker jeg så ofte jeg kan. Mange oppdrag kan gjennomføres ved å parkere like ved de(n) du skal kverke. Gå ut av bilen, plukk ned X-antall motstandere. Kjør bort. Vips!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...