Gå til innhold

AoC: Spørsmål angående pre order items

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei når jeg skulle registrere keyen min sto dette øverst på siden:

Get ready for Age of Conan, the most savage, sexy and brutal MMO ever created!

This key unlocks the War Mammoth in the European version of the game. The War Mammoth is a huge but slow mount that can be ridden from level 40 onwards. Prior to reaching level 40, your characters can claim a special belt that will allow you to carry more items. While you are logged in to the game, use the /claim command to receive your preordered items.

Heads will Roll!

Men spørsmålet mitt er må jeg registrere her for å kunne få inventory belt og den mammuten? eller kan jeg vente til jeg får CD-en og da installe og få tingene ingame?

edit: så ikke det /claim greia:P

Endret av haffi
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rekner eigentleg med at du også kan registrere den key'en når du har fått spelet. Key'en du får på mail er vel nett den samme som står på boksen?

Eg har i alle fall registrert meg på register.ageofconan.com for sikkerhetsskuld :)

Slenger inn eit lite spørsmål her også:

Koster items penger? Altså, må eg betale mykje for å få tak i mounten og dei andre godsakane?

Skrevet

Funker /claim hvis man ikke har registrert koden da?

Det tviler jeg veldig sterkt på :p

Skrevet

Og å for å registrere koen så er visa/mastercard den eneste måten? Det nytter ikke selv om man allerde er abbonent og oppført som betaler med timecards?

Skrevet

Og å for å registrere koen så er visa/mastercard den eneste måten? Det nytter ikke selv om man allerde er abbonent og oppført som betaler med timecards?

Eg registrerte koden/lagde meg account uten å måtte registrere Visa eller Mastercard. Valde gamecards som betalings-alternativ. Gjekk heilt fint :]

Skrevet

Eg registrerte koden/lagde meg account uten å måtte registrere Visa eller Mastercard. Valde gamecards som betalings-alternativ. Gjekk heilt fint :]

Flott :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...