Gå til innhold

S.T.A.L.K.E.R. NPC Spawning problemer mens jeg springer.


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har da nettopp kjøpt stalker, har et lite problem.

 

Har merket at når jeg springer så spawner ikke NPC'ene for jeg kommer til plassene for fort (eller noe slikt =S ) så spawner de i trynet på meg etterpå slik at jeg ikke får noe taktik eller noenting eller vet at de er der før det er for sent.

 

 

Dette er utrolig irriterende og hvis noen vet hvordan jeg fikser, plz si det.

 

 

Bruker versjon 1.0006 (ja, vet at versjon 1.0003 skal fikse dette, men det gjør vist ikke det til meg)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde samme problemet da jeg spilte gjennom spillet på en ny PC - men ikke på en mye eldre, av en eller annen grunn.

 

Hvis NPC-ene mangler, hjelper det som regel å bare finne dekning, quicksave og så quickloade, så dukker de opp. Jeg fant ingen permanent løsning på problemet.

Lenke til kommentar
Fant løsning.

 

 

Ikke patch spillet....så virket det helt fint.

 

Minnes siste patchen gjorde spillet rimelig merkelig for dual/quad-core, selv ble jeg litt lei at items dukka opp en del sekunder for sent o.s.v.

 

De to løsningene jeg husker er som nevnt av TronDoZY å ikke bruke siste patch, eller å tvinge maskinen til å kjøre på en kjerne (google affinity på engelsk tror jeg).

 

Dette står på stalker-forumene for de som ønsker å slå det opp.

Lenke til kommentar

Tja, uten å spoile for mye, det er to hovedkategorier av slutter i spillet - dem du får om du finner The Wish Granter, og de du får om du prøver å spore opp Strelok. Sistnevnte er også de sluttene som gir deg svar på alle spørsmålene du måtte ha om The Zone, og er vel også det som regnes som "canon".

Lenke til kommentar
Tja, uten å spoile for mye, det er to hovedkategorier av slutter i spillet - dem du får om du finner The Wish Granter, og de du får om du prøver å spore opp Strelok. Sistnevnte er også de sluttene som gir deg svar på alle spørsmålene du måtte ha om The Zone, og er vel også det som regnes som "canon".

Ok takk.. Da er jeg nødt til å installere spillet på nytt og teste dette ut :yes:

 

 

Var det ikke strelok som var blitt undead på sluttet av spillet? Mener jeg drepte han på slutten av et brett kort tid før jeg entret chernobyl??

 

Endret av Xander^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...