Khaffner Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Jess, begynte å spille Warcraft 3 igjen. Jeg kjører det på en forholdsvis bra pc som bør dra warcraft til tusen. Et par stikkord er er Intel C2D 2GHz, 2GB RAM, GF7300GS. Jeg spiller i Ubuntu 8.04. Jeg har 2 problemer: -Heroen(e) min(e) slutter å levle når de har nådd level 5-6, når jeg spiller single player. -Spillet fryser i 2 sekunder et par ganger i minutter. Jeg har versjon 1.21e og spillet er lovlig kjøpt og installert. Noen som kan hjelpe?
Cotul Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Vel, det med at heroene slutter å levle kan ha med level cap å gjøre. I single player er det begrensinger på hvor høyt level heltene kan bli på de forskjellige oppdragene.
Khaffner Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Skrevet 3. mai 2008 Jeg kan levle med Tome of Experience-bøker, men ikke ved vanlig kamp. PS: Det er ikke Campaign det er snakk om, hvis noen skulle tro det
Timeo Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Har du samme problemene i windows? Du kan jo også prøve å spørre her: http://ubuntuforums.org/forumdisplay.php?f=93 sikkert større sjangse for å finne noen med peiling.
Khaffner Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Skrevet 3. mai 2008 Jeg husker jeg hadde problemer med levling i windows også, men ikke den hakkinga. Hakkinga er ikke SÅ irriterende, og det er egentlig litt forståelig at den er der. Jeg spiller gjennom Wine, en windows-emulator. Førsteprioritet er å få ordnet levlinga, ok?
Cotul Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 ah sorry, for meg så er single player = campain. Vel, når det kommer til annen standard kamp mot computeren så kan du kun bli level 5 mot nøytrale kryp på mappet. men det visste du kanskje ?
Khaffner Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Skrevet 3. mai 2008 Nei det visste jeg ikke Men da var det løst Angående hakkinga, jeg reinnstallerer hele warcraft og spiller gjennom PlayOnLinux. Hvis det ikke bedrer seg får dere kanskje høre fra meg igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå