_tHokA_ Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 (endret) Har fått tak i noen TS-W3001D4 pioneer høytalere. Men hva slags kasse burde jeg ha den i? Lukket eller åpen? Endret 2. mai 2008 av _tHokA_
kjetilgrindheim Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Heisann.. ta deg ein tur inn på denne sidene og les litt...det hjelpte meg med valg av kasse:P..eg enda opp på bassreflex http://www.bilradiospes.no/index.php?aID=33&ids=artID mvh Kjetil
cossiemk1 Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 (endret) Hvilken kassetype du bør velge avhenger av hvilken musikk du spiller og hva slags bruk. Det lønner seg alltid å beregne kassen med et dataprogram for å finne den beste løsningen. Ikke alle basselement kan brukes i alle kassetyper. Hvis du spiller mye dyp bass (Hip Hop, Rap, Techno e.l.) bør du velge bassrefleks eller båndpass. Hvis du foretrekker mye punch (Rock, Disco e.l.) er kanskje en lukket kasse løsningen. Anbefalt kassevolum til din sub er: 14-28 liter, og siden det ikke står noe om bassrefleks rør på pioneer sine sider, så går jeg utifra at det er lukket kasse Endret 3. mai 2008 av cossiemk1
sedsberg Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 En lukka kasse er også enklere å bygge og tar mindre plass.
_tHokA_ Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Skrevet 3. mai 2008 Det jeg har idag er en lukket kasse, i riktig str i følge en som kan det der. Musikken jeg hører på er mest listepop og litt techno/trance
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå