momyboy Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Hei...! :!: Jeg holder på med et oppdrag hvor jeg skal sprenge et eller annet hus så må jeg bruke hellicopter å plukke opp bomber men så klarer ikke hellicopteret å kjørframover...
microtom Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 (endret) Du tilter helikopteret frem og tilbake meg numpad 6 og 9 hvis jeg ikke husker helt feil. Tilter høyre og venster med piltaster evt. A og D Kontrollerer opp og ned med piltaster. evt. W og S og gjør omdreininger rundt din egen akse meg Q og E tror jeg. (kan også bruke en numpadtast til dette, men husker ikke i farten hvilken det er.) Tiden begynner ikke å gå før du har plukket opp første bombe så du har god tid til å trene litt først. Enkleste er vel å remappe til noe som passer deg da du kommer til å fly relativt mye helikopter. Endret 2. mai 2008 av microtom
momyboy Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Skrevet 2. mai 2008 (endret) Du tilter helikopteret frem og tilbake meg numpad 6 og 9 hvis jeg ikke husker helt feil. Tilter høyre og venster med piltaster evt. A og D Kontrollerer opp og ned med piltaster. evt. W og S og gjør omdreininger rundt din egen akse meg Q og E tror jeg. (kan også bruke en numpadtast til dette, men husker ikke i farten hvilken det er.) Tiden begynner ikke å gå før du har plukket opp første bombe så du har god tid til å trene litt først. Enkleste er vel å remappe til noe som passer deg da du kommer til å fly relativt mye helikopter. Jeg hakke numpad og jeg vet ikke hvordam man remapper... Hvordan gjør jeg det?? Endret 16. mai 2008 av momyboy
momyboy Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Skrevet 16. mai 2008 Plis svar trenger svar noe veldig finner ikke ut hvordan man remapper på annet en til fots eller bil!
momyboy Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Skrevet 17. mai 2008 gjetter options->controls Har prøvd kan bare endre:on foot og in car
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå