Morex Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 (endret) Hei.. Noen som vet om noen bra program til å mounte image (img) filer i Ubuntu 8.04? Vet det er mulig å gjøre det gjennom terminalen men lurer på om det er noen enklere løsninger.. Endret 2. mai 2008 av Morex
Morex Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Skrevet 1. mai 2008 Etter å ha innstalert acetoneiso får jeg opp en feilmelding når jeg skal starte programmet: "Error Could not launch menu item Failed to execute child process "acetoneiso2"(No such file or directory)" har prøvt å avinstallere det og installere det på nytt flere ganger men får samme feilmeldingen.. noen forslag på hvordan jeg kan få det til å virke?
gnom1 Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Alt du trenger for å gjøre denne oppgaven med klikk-og-pek er et "nautilus script". Du kan skrive et selv, eller laste ned et ferdig script, eller evnt redigere og tilpasse dette så det funker/passer dine behov. Det finnes utallige nautilus scripts.... Feks kan du google: nautilus script mount
Danny Boy Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Viss du går på Add/Remove og søker etter "mount iso" skal det komme fram et program som heter Gmount-iso
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå