Gå til innhold

Oppgradering fra geforce 8600gts til høyere klasse


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har et 8600 kort selv, egentlig ganske så fornøyd, men skal etterhvert kjøpe nytt selv. jeg skal riktignok vente til nvidia gir ut ny serie eller lignende da muligens, men siden du da skal ha et kort nå til den prisen kan du vurdere feks 9800 gtx, 8800 gtx, fra nvidia

eller 2x 3870 eller et 3870x2 fra ATI. Dette avhenger selvsagt litt av hvilket hovedkort du har.

 

PS, vil anbefale en langt større PSU, hvis du vil ha en som holder til det meste ville jeg gått opp til 650-850 watt, eller mer.

 

Oppgi gjerne annen hardware du har fra før så brukerne kan gi bedre tilbakemelding: )

 

"DJo"

 

Edit: leif: )

Endret av Deviljoker
Lenke til kommentar

Siden du har så gammelt HK ville jeg investert i et nytt et

Hovedkort er ikke spesielt dyre for tiden så ville nok satset på det +ny GPU+ ny PSU, men det kommer selvsagt ann på om du har råd eller ikke, du kunne altids gå for en billigere GPU

 

Edit; leif + ville kanskje vurdert ny CPU er liten vits med et kraftig grafikkkort uten en bedre CPU: )

Endret av Deviljoker
Lenke til kommentar
Siden du har så gammeolt HK ville jeg investert i et nytt et

Hovedkort er ikke spesielt dyre for tiden så ville nok satset på det +ny GPU+ ny PSU, men det kommer selvsagt ann på om du har råd eller ikke, du kunne altids gå for en billigere GPU

 

ville kanskje gjort som han sier her, og muligens valgt et rimelig SLI-hovedkort. deretter bestilt 2x8800GT skjermkort! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...